Inlägg från: mymlis |Visa alla inlägg
  • mymlis

Bugaboo-tråd nr 21

Wailea skrev 2011-02-19 13:27:50 följande:
    Hej Hopp! Nu har min vagn kommit, idolbilder i bildtråden. Men lägger in en här med med en fråga. Liggkorgen, ska den vara liksom skrynklig på sidorna? Var någon som sett en med felmonterad vagn och jag måste säga att jag förstår att detta kan hända. Var ju lite pyssel att få ihop allt minst sagt. Tur att jag inte är gravid då hade nerverna aldrig hållt Hojta om något annat på vagnen ser skumt ut

Hej!
    Hoppas lite att du är aktiv i tråden fortfarande, för jag undrar vilket märke det är på skötväskan. Den ser ut att vara en så himla bra modell.

Ha det gott!

• mymlis

Hej på er bugga-ägare!

jag har en beg cameleon som jag nu börjar ångra mitt färgval på... Har beige sittdel och beige varukorg, vilket i vinterslaskiga skåne inte är så genomtänkt... Även suffletten är lite trist (svart och rejält solblekt).   

Funderar därför på att färga om sittdelen och varukorgen. Någon som gjort det? Har läst på nätet om någon som färgat in sin redan svarta vagn med färg från panduro och det med gott resultat, men att färga om helt och hållet? Någon som testat? Resultat?    

• mymlis
    sophiejennifer skrev 2012-12-23 14:59:02 följande:
    Det finns färg för att färga om svart och för att färga om ljusare tyger till svart så de borde gå. Jag har dock aldrig testat men det är väl värt ett försök? På ljusare tyger bör man väl ta två eller tre färgningar tror jag. Hör av dig om resultat!

Ja, har sett att färgen finns...  jag är lite osäker på resultatet. Vill ju inte ha fläckig vagn Och har inte riktigt råd att köpa nya delar om det skulle misslyckas  så jag hade hoppats att någon annan redan testat
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21