Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Bugaboo-tråd nr 21

börjar bli lite smått sugen på en bugga men vart finns de o se irl ?? Bor utanför halmstad, o har varken ser dem på babyproffsen eller lekcenter eller annan barn butik.. vill ju se den irl då ja aldrig gjort det..

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky

hitta in åf i halland :( Så får ringa på ngn o be o få komma o titta, bara trist att närmsta e gbg .. :/

• TinkyWinky

finns det nån här i tråden som bodde i närheten av halmstad, falkenberg som har en cameleon o använder sittdelen så man kan få komma o titta o prova :)) ??

• TinkyWinky

ja hur vet man att dte är fejk ? Sitte rnämligen o kollar på blocket o har ej hittat ngn som ej kan va men så kan ja ej så mkt om bugaboo

• TinkyWinky
    ngn som beställt vagnen från köp barnvagn.se ? Där kan man ju beställa först sittdelen o de o sen beställa topp tyget seprat, o sen när man köpt en bugaboo så får man både en bb bärsele o akta graco logico s på köpet. låter lite skumt tycker jag ?!

funderar att beställa där o isf med paul frank tyget, visst är dte ngn som har bild på det? har för mig jag har sett det men hittar dte ej i den senaste bildtråden..
  • TinkyWinky
    Mammas Kalle skrev 2010-12-17 21:58:58 följande:
    Såg att de har ett bra erbjudande på den grå basen på Köpbarnvagn, har bara bra erfarenhet av denbutiken, väldigt hjälpsamma, så kan inte tro att det skulle vara nå konstigheter med erbjudandet 
    Skulle helt klart ha slagit till!
    ja jag funderar på den mörk grå basen o så beställa till paul frank setet där det ingår filt, suflett tyg o åkpåse,  men e kanske lite säker ännu, ska fortsätta fundera ;)
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-12-17 22:21:37 följande:
    ja jag funderar på den mörk grå basen o så beställa till paul frank setet där det ingår filt, suflett tyg o åkpåse,  men e kanske lite säker ännu, ska fortsätta fundera ;)
    hmm men såg nu att det ej ingår tyg till sittdelen.. hmm då blir det ju helt plötsligt dyrare..
  • TinkyWinky

har sett en hel del annonser idag som verkar underliga, lika felstavade ord i annonserna o de flesta e från stockholm..  verkar lite som samma person.. så det gäller nog man kolklar extra noga innan man köper vagn..

trist att folk ska luras.. blev sj lurad på en digital system kamera i somras o han är polisanmäld, är ca 500 personer i sverige han lurat.. hemskt o tyvärr får ja o de andra ej tillbaka våra pengar men det är fortfarande under utredning.. o man litar ju på personer med, jag fick ändå hans person nr . adress. hem o mobil nr o namn mm.. men han hade tagit ngn annans, så han blev anmäld av den riktiga personen med namnet för identitetsstöld..

det finns verkligen människor för allt :((

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21