Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Bugaboo-tråd nr 21

Hej hej dags att skicka iväg buggan nu men ska ha en rejäl vårstädning innan,

Hur tvättar man åkpåsen {#lang_emotions_surprised}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Fröken Småland skrev 2010-03-19 22:20:43 följande:
    Rykande färsk (så färsk att sufflett och varukorg inte släppts på marknaden ännu ) Bugaboo BY Småland
    VAD FIN {#lang_emotions_kiss}
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic

Hejsan

Någon här inne som har skickat Bugaboo Cameleon, undrar lite över ombud och kostnader. Drömmer

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Hej

Behöver lite hjälp, har införskaffat en iphone-hållare men under flytten så tror jag att jag har tappat bort delar till fästena. Minns jag ej fel så kan man snurra hållaren 360 grader men min lossnar bara då. Jag kan vara helt ute och resor då jag endast använde den 1 gång.

Någon som kanske kan fota alla delar som man får till Oskyldig

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Sweetheartno1 skrev 2011-07-30 02:58:12 följande:
    Passar iphone hållaren iphone 4 ?
    Det funkar men glappar lite Obestämd underbar idé!
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2011-07-30 01:41:56 följande:
    Hej

Behöver lite hjälp, har införskaffat en iphone-hållare men under flytten så tror jag att jag har tappat bort delar till fästena. Minns jag ej fel så kan man snurra hållaren 360 grader men min lossnar bara då. Jag kan vara helt ute och resor då jag endast använde den 1 gång.

Någon som kanske kan fota alla delar som man får till Oskyldig
    puff
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Badankan skrev 2011-08-11 22:33:19 följande:
    Nybliven Cameleonägare, undrar om ni andra använder regnskyddet som ingår? Vi upplevde detta som VÄLDIGT tajt och svårt att få på, i alla fall till liggdelen. Finns det nåt bättre regnskydd att köpa, kanske i nåt annat märke?
    Tacksam för snabba svar, vi kommer nämligen befinna oss utomhus i helgen och det väntas regn...
    Jag älskar mitt, dottern ser ut och det sitter där även om det blåser Oskyldig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Ohhh nykär trillade in i en låda som det låg ett topset i orange fleece så fint Kyss med brun bas.

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Ni har säkert skrivit det tusen gånger men någon som vet en bra butik i europa som säljer Bugaboo Cameleon lite billigare Solig

080912 Min fina M kom, BF130519
  • MejaKiZnic

Någon som vet vart man kan hitta beg. swivelhjul till sin cam mer än möjligen blocket eller tradera? Förvånad

080912 Min fina M kom, BF130524
  • MejaKiZnic

Söker som en galning efter ett par extra swirvelhjul till min Cam men det är inte lätt, ngn som har tips vart man kan hitta ett par beg. Drömmer

080912 Min fina M kom, BF130524
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21