Bugaboo-tråd nr 21
Undrar vad den nya Åsnan landar på för pris... Menar syskonvagnar e ju dyrare i allmänhet.
Vad tror ni??
Undrar vad den nya Åsnan landar på för pris... Menar syskonvagnar e ju dyrare i allmänhet.
Vad tror ni??
Såg att barvagnslagret.se redan säljer donkey:n hur kan de redan göra det när alla andra butiker börjar aug/sep/okt?? Tänkte kolla om ni bugga proffs vet?? Och vågar man köp därifrån??
Okey, den e ju dessutom 1400 billigare än det rekommenderade priset...
Okey tack thj :) Har redan lagt handpenning på en från babytown (Är väl en seriös butik?!) å blev bara lite fundersam över att den andra butiken redan kunde sälja den å till det priset. Vi ska inte ha syskon försen slutet på november så vi har ingen panik över vagnen än :)
Åh jag vet men nu när jag redan lagt handpenning orkar jag inte strula :( så här i efterhand ångrar jag mig... Hade ju fått vagnen skickad då :)
Åh min med, donkeyhjul på camen... Står i valet och kvalet mellan dessa vagnar. Sambon vill ha donkeyn för hjulen och jag cam för all black versionen. Bee:t har vi redan till storebror :)
Tyvärr inte cam:en är bredare än donkeyn.
Vilken ståbräda rekommenderar ni till buggan? Easy rider lr bugaboos egna?
Ha ha, ja jag e inge vidare sugen på repor på mitt fina ab chassi så det får nog bli buggans egna. Tyckte bara den såg så ostabil ut med bara ett hjul?
Sara E svårt och säga, beror ju lite på vart du bor men som sagt efterfrågan kommer nog att sjunka nu när buffeln kommer. Kan till och med vara så att det löna sig och sälja delar istället för hela vagnen.
Håller med dig Höghus, cam e mycket snyggare :)