Bugaboo-tråd nr 21
Jag har en organizer, dock inte bugaboos på min CAM och jag tycker den är skitbra! Får plats med nycklar, flaska, vantar, servetter, plånbok, mobil mm. Har ett litet blöjfodral i varukorgen under vagnen istället! :)
Jag har en organizer, dock inte bugaboos på min CAM och jag tycker den är skitbra! Får plats med nycklar, flaska, vantar, servetter, plånbok, mobil mm. Har ett litet blöjfodral i varukorgen under vagnen istället! :)
Blomman80, jag har en Buggy bord och den funkar jättebra! Hade däremot kunnat tänka mig att bugaboos är bäst ;)
Min easy rider hade jag aldrig satt på min vagn, är för nojig över repor, haha. Men har den där enklaste modellen med krokar. Är det en sån du menar?
Realmilla, allt utom cam 3:s varukorg ska passa cam2
Jag kommer lägga ut min CAM 3 all black för 8500, de får väl pruta om de vill men under 7500 är jag verkligen inte beredd att gå! ;) då får den stå kvar som prydnad ;)
Svägerska sålde sin "vanliga" cam3 nyss å fick nog 8200 har jag för mig. Använd bara med liggdel.
Många vet ju faktiskt inte att man kan importera! Jag gav 11000 för min å känner mig såklart dum nu när jag vet bättre ;) men köpte den när den kom. Å jag tänker ju att fler är lika ovetandes som jag var!
Realmilla: topset passar cam3 (suffla å liggdelslock) men ej sittdelsöverdraget då selen är annorlunda. Den går ju på, men hålen å så stämmer ej!
Litenblomma, det kan vara lite trångt. Åtminstone på min cam3. Men har du kollat så inte liggdelstyget sitter åt fel håll på ramen tex? Om det har nån betydelse/effekt :P gissar bara lite här... Haha
Ska man inte lyfta träplattan?