Inlägg från: lyckligalängtan |Visa alla inlägg
  • lyckligalängtan

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Igår när min son skulle låsa bromsen på vår Bugaboo cam (2011) gick vajern av!!! Har googlat lite och det verkar som att kidzshop säljer ett "bromspaket" med ny vajer. Är det någon som varit med om att denna vajer gått av? Var fick ni tag på en ny? Var det lätt att byta själv eller lämnade ni in vagnen?

Tacksam för svar!

• lyckligalängtan

Hej! Har ett par frågor jag gärna skulle vilja ha svar på.

Har en cameleon där dragkedjan på liggdelen gått sönder. Den första lilla silvergrejen där man börjar att trä på locket har släppt och det går alltså inte att trä på liggdelslocket. Har någon varit med om detta, och har ni kunnat få det fixat hos sömmerska eller i babyaffär?

Min andra fråga är när ni som har cameleon har bytt till sittdel? Min lilla tös är drygt 6 mån och sover jättegott i liggdelen men börjar bli missnöjd i den då hon är vaken. Provade sittdelen härom veckan men tyckte hon kändes för liten i den. Hur har ni gjort? Har era bebisar sovit bra även i sittdelen? Min lilla sover dagligen ute i vagnen så det är viktigt att det är bekvämt för henne. Hon sitter bra med stöd men utan stöd endast korta stunder (beror nog mest på balansen, inte styrkan). Om det spelar någon roll....

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21