Bugaboo-tråd nr 21
En fråga till er som har haft mjukliftar i liggdelen, vilken är bäst? Jag hade en helt suverän sist som jag såklart sålde och som inte tillverkas längre. Så nu behöver jag lite hjälp av er!
Vilken ska jag köpa?
En fråga till er som har haft mjukliftar i liggdelen, vilken är bäst? Jag hade en helt suverän sist som jag såklart sålde och som inte tillverkas längre. Så nu behöver jag lite hjälp av er!
Vilken ska jag köpa?
Småbarn riskerar att skadas i barnvagn! Barnet riskerara att falla ur och få allvarliga skador. Varning! felaktiga barnvagnar Bugaboo International BV återkallar barnvagnsmodellerna Bugaboo Cameleon och Bugaboo Donkey, då det upptäckts att den vita knappen på bärhandtaget kan lossna. Om den lossnar går bärhandtagen av vilket utgör en fallrisk för barn. Det är fästet på bärhandtagen på ligg- och sittdelen som kan släppa om den vita knappen lossnar. Om ett barn ligger i bärdelen samtidigt som bärhandtagen lossnar på en sida kan barnet falla ur och få allvarliga skador. Bugaboo erbjuder berörda konsumenter ett nytt modifierat bärhandtag. Om du har någon av barnvangsmodellerna ska du inte använda de befintliga bärhandtagen. Barnvagnsmodellen Bugaboo Cameleon3 är inte berörd av återkallelsen. Ägare av Bugaboo Donkey och Bugaboo Cameleon uppmanas att registrera sitt köp på Bugaboos webbplats. Två veckor efter registreringen kommer Bugaboo att skicka ut det modifierade bärhandtaget tillsammans med monteringsanvisningar hem till konsument. enl konsumentverket.se
Idag ska jag testa att färga min Denimklädsel (007) med Herdins Wasch it back bac, black. Någon som testat att färga sin denimklädsel?
Men hur stavar jag då? Wash it back ska det vara.... ![]()
Kör 40 grader, om en timme kommer resultatet ut! Jag tror att den kommer bli blåsvart, men det är lite tanken. Skulle den bli helsvart är det också ok! Allt är bättre än innan iallafall! ![]()
Kan ju inte ladda upp bilder från Ipaden men här nedan kan ni seresultatet av min nyfägade Denim 007-Bugga!
www.facebook.com/photo.php&set=a.10150272893621400.343343.617991399&type=1&ref=notif¬if_t=like
Galia: färgen biter bara på bomull så alla loggor, lappar och sömmar är i sin ursprungliga färg. Färgen blev som jag misstänkte, och hoppades, mer blåsvart än helsvart. Är sååå nöjd! Det blev som en helt ny vagn! Om ett par veckor kommer nya handtaget/bumperbaren också. Kommer bli kanon!
Här: www.bugaboo.com/444
Inget kvitto behövs! Bara seienummer och din adress. ![]()
Jag hänger min över styret bara. Funkar bäst!
Från 2010 står inga årtal längre. Men be henne fota chassits serienummer och skicka till dig. Skicka serienummret till Bugaboo och fråga om det är ett chassi från 2012, om chassit tillhör ett komplett vagnköp eller om det är ett ersatt chassi för ett reklamerat. Det är foamhjul sedan 2010!