• Palma

Bugaboo-tråd nr 21

Funderar på att köpa en beg bugaboo och har hittat en som jag är sugen på, hon säger är från 2012. Kan man kolla det på något sätt?
    Det är lufthjul, har så nya Cameleon det?
    Jätteglad för svar från expertpanelen :)

• Palma

Funderar på att köpa en beg bugaboo och har hittat en som jag är sugen på, hon säger är från 2012. Kan man kolla det på något sätt?
    Det är lufthjul, har så nya Cameleon det?
    Jätteglad för svar från expertpanelen :)

• Palma

Har inte träffat henne. Ska fråga om kvitto. Hur kollar man att vagnen är registrerad? Kan man kolla det?

• Palma

Har för mig när jag köpte en bugga 08 (ny) att årtal stod på chassit mellan bakhjulen. Men jag är väldigt osäker.

• Palma

Det var definitivt ingen -12. Så besviken, det blev inget köp. Ramen var sliten och fläckig, bumperbaren söndertuggad men dold av ett hemsytt överdrag, svirvelhjulen otroligt slitna och olika (!?) inte ens min gamla bugga som jag körde året runt i 3,5 år hade så slitna hjul. Hittade inte märket med serienumret. Hon påstod att hon själv köpt vagnen för två v sedan och inte sett något av detta. Stämmer det har hon blivit lurad. Hon var villig att gå ner 300kr i pris... Tack, men nej tack!
    Tack för era råd. Glad att jag inte köpte den!

• Palma

Just det, chassit var också väldigt repigt på flera ställen och hon hade givetvis inget kvitto.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21