Inlägg från: 3barnsmammi |Visa alla inlägg
  • 3barnsmammi

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!

Jag har en Bugaboo Donkey som jag älskar. Nu när jag ska ha ett tredje barn och kommer börja använda liggdelen igen till maj. Jag undrar om nån vet nån bra liten insats man kan ha i den som man lätt lyfta ur bebisen i. Kommer ha så mycket annat att bära så jag behöver göra det lätt för mig...

Har en son född 2010 och en 2012, bf maj 2013
  • 3barnsmammi
    Asra skrev 2013-02-19 14:22:00 följande:
    Kanske Phil & Ted's mjuklift passar.

Den är liten, vi har den dock i vår Bugaboo Bee. Men storleksmässigt skulle jag gissa att den passar i liggdelen, iaf Cameleonens liggdel har aldrig använt en Donkey. 

Ska kolla upp den, finns inte på deras hemsida bara (konstigt). Får försöka hitta den i nån affär... Tack för tips!
    Har en son född 2010 och en 2012
  • 3barnsmammi

Nån som vet om det går att få en bugaboo breezy sun canopy i annan färg än silver? Gillar inte det :(

• 3barnsmammi
    3barnsmammi skrev 2013-03-11 13:18:51 följande:
    Nån som vet om det går att få en bugaboo breezy sun canopy i annan färg än silver? Gillar inte det :(

Till donkeyn, glömde skriva det...
  • 3barnsmammi
    Sorrena skrev 2013-05-06 20:36:48 följande:
    Du vet ju redan vad jag tycker ;) men det beror ju på hur du ska använda vagnen??

Jag tror tvärt om. Att buffalon är mer lättkörd pga de mjuka framljulen. Själv har jag en Donkey och den är jättelättkörd!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21