Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Bugaboo-tråd nr 21

Senap skrev 2010-08-15 20:04:09 följande:
    Jag hade fleeceoverall och vid behov en filt över.
    Samma med UJ's liggdel, gjord för pygmebarn Vi hade en Nanook fodrad overall.
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    Katjan skrev 2010-09-17 09:22:50 följande:
    Det tror jag att man kan ha.. de skrev ju att man kunde ha den som tvillingvagn. Har man tvillingar så läre man behöva 2xliggdelar och 2x sittdel antar jag iaf.

Om man har den som singelvagn med den lilla korgen där uppe kommer inte vagnen att dra lite åt det hållet barnet sitter på... i och med att barnets vikt inte ser ut att vara i centrum. Så blir det iaf på en syskonvagn om ett barn åker ensamt eller om det är stor viktskillnad.

Detta står på sneak peak:
    Cameleon when set up as a mono; in its duo configuration, the Donkey is just six inches wider and can accommodate double seats, bassinets, or car seats—or any combo of the above—or a single seat alongside an expandable side basket, for serious lugging. Available April 2011; price TBD.

Det står iaf dubbla sitsar...

• LitenBlomma

Är sugen på ett nytt (begagnat) topset. Vart brukar ni köpa det? Blocket känns lite sådär, vill inte bli lurad...

• LitenBlomma

Jag är sugen på en sand top till min grå bas men tycker att den ser olika ut på olika stället. Vill hellst att den är ljus men ibland ser den nästan ljusbrun ut Obestämd

• LitenBlomma
    LitenBlomma skrev 2011-02-23 19:00:38 följande:
    Jag är sugen på en sand top till min grå bas men tycker att den ser olika ut på olika stället. Vill hellst att den är ljus men ibland ser den nästan ljusbrun ut Obestämd
    puffar
  • LitenBlomma
    AnPa skrev 2011-03-08 08:33:48 följande:
    Liten blomma: Åhh är ju inte lite avis på dig som har bebbe på g, en hur fin som helst rosa bugga och (ja, jag är sjukt intresserad av inredning) en underbar kakelugn! Haha. Jag älskar den rosa färgen, så smarrig! Själv fick jag nöja mig med en rosa bee till sonen i somras (sålde nyss). Sambon skulle nog inte riktigt vara överens med mig ifall jag vill köpa ett rosa topset. Kanske ska köra på ett orange istället...
    Tack Solig

Jag läste nåt igår på FB (tror jag) att killar visst kan ha råsa, det är inte ett kön utan en färg. Tyckte jag lät klokt, tror du din man köper det?
  • LitenBlomma
    Bellbox skrev 2011-03-13 20:43:50 följande:
    Någon som sett thj på länge???
    Inboxat henne men inte fått svar
    hon brukar ju vara aktiv här "hos oss"
    Hej! Jag skrev ett svar till dig men det gick inte att skicka Gick det bra ändå?
  • LitenBlomma

Slänger in en fråga till er som har den nya 3:an. Är det värt att sälja sin gamla CAM och köpa den nya? Skillnaden vet jag men märks den tydligt?

Ludwig-02 Meja-08 Ida-09 Ebba-11
  • LitenBlomma

Men åååh, precis en sån som jag har längtat efter och så har jag redan bokat en Cam3

Denna verkar ju perfekt för både stad och landet!

• LitenBlomma

Och jag tycker att Buffelns hjul är skitläckra! Det blir det lilla extra på vagnen som ett par snygga fälgar gör för en bil!

• LitenBlomma

Jag fick min Buffalo från Kidzshop igår. Vi ska snart från bebis så jag vill ha en suncanopy men deras kommer inte in i lagret förrän 14/7. Hjälp mig, vart kan jag köpa!?

• LitenBlomma

En till fråga. Den svarta flärpen i liggdelen längst ner är ju för lång för att kunna fästa i kardborren på träbotten. Jag måste med våld trycka ner den under och kan bara lossa den sen genom att lyfta upp hela träplattan. Inte alls så smidigt som instruktionsboken eller demovideon på youtube visar. Hjälp, vad gör jag för fel?

• LitenBlomma

Ramen och liggdelen är formad och större upptill så den är på rätt håll. Men när jag kollar på videos hur man smidigt gör liggdelen platt drar hon bara lätt i de 3 plattorna och det ser superenkelt ut. Själv fick jag ta i för allt jag var värd för att böja plattan under träbotten. Maken undrade om det var dags att föda

• LitenBlomma

Jag sålde min 09:a utan tillbehör för 4500kr. Den var jättefin eftersom jag är pedant med mina vagnar.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21