Inlägg från: DeeDee09 |Visa alla inlägg
  • DeeDee09

Bugaboo-tråd nr 21

Favoritar! Väntar andra barnet i september och vi är väldigt intresserade av cam3 . Blir nog dock en begagnad Isåfall men att beställa från Holland till det priset låter ju kanon:)

• DeeDee09

Ni som beställt Buffalon från den holländska sidan, vad kostar den och ingår det ligger?

• DeeDee09

Blev fel i min text.. ville veta också om liggdelen ingår på cam och om det är -12 eller-13 års modell.
    Kollade snabbt på allblack och där stod det -12?
    Ska prata ihop mig med blivande pappan.. Han är också sugen på den!
     Men vi får vänta tills vi får tillbaka på skatten med att beställa :/

• DeeDee09

Okey:) såg sen att liggdelen följer med. Vilka åkpåsar och skötväskor passar bra till cameleon? Funkar deras egna t.ex high performance i liggdelen också? Förlåt för massa frågor ;)

• DeeDee09

Okey,man kan ju fynda sånt på blocket också annars om det inte blir jätte mycket billigare :)

• DeeDee09
    straw2008 skrev 2013-04-18 07:58:19 följande:
    Alla bugaboos åkpåsar passar i liggdelen. Man vikter de i överkanten. Vilken väska som helst går att ha i varukorgen.

Okey vad bra:) vet du vilka andra märken på påsar som passar vagnen? Går det inte bra att hänga på handtaget?
  • DeeDee09

Känns lite krångligt att ha den under vagnen om korgen är så svåråtkomlig.. vet att på en del vagnar jag haft och fullpackad skötväskor på styret att den kunde tippa med oftast om man t.ex åkte buss och barnet inte satt i såklart fast buggan kanske tippar lättare? Hursom så får vi väl knäppa loss den från styret när bebis ska upp Isåfall för skötväska är något som vi behöver:)

• DeeDee09
    Pralina 81 skrev 2013-04-22 13:37:34 följande:
    Jag har en skip hop skötväska till buggan, den har en vanlig lång axelrem men även 2 korta spännen för att fästa på varsin sida om handtaget. Det funkar toppen och även med tom barnvagn och fullproppad väska har vagnen aldrig visat tendens att tippa! När man har liggdelen på så är det löjligt dålig åtkomst av varukorgen. Jag skulle aldrig orka vålda in en väska där;)

Nej precis det orkar man ju inte, tittar faktiskt runt på just skip hop väskorna, verkar praktiska.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21