Bugaboo-tråd nr 21
Favoritar! Väntar andra barnet i september och vi är väldigt intresserade av cam3 . Blir nog dock en begagnad Isåfall men att beställa från Holland till det priset låter ju kanon:)
Favoritar! Väntar andra barnet i september och vi är väldigt intresserade av cam3 . Blir nog dock en begagnad Isåfall men att beställa från Holland till det priset låter ju kanon:)
Ni som beställt Buffalon från den holländska sidan, vad kostar den och ingår det ligger?
Blev fel i min text.. ville veta också om liggdelen ingår på cam och om det är -12 eller-13 års modell.
Kollade snabbt på allblack och där stod det -12?
Ska prata ihop mig med blivande pappan.. Han är också sugen på den!
Men vi får vänta tills vi får tillbaka på skatten med att beställa :/
Okey:) såg sen att liggdelen följer med. Vilka åkpåsar och skötväskor passar bra till cameleon? Funkar deras egna t.ex high performance i liggdelen också? Förlåt för massa frågor ;)
Okey,man kan ju fynda sånt på blocket också annars om det inte blir jätte mycket billigare :)
Känns lite krångligt att ha den under vagnen om korgen är så svåråtkomlig.. vet att på en del vagnar jag haft och fullpackad skötväskor på styret att den kunde tippa med oftast om man t.ex åkte buss och barnet inte satt i såklart fast buggan kanske tippar lättare? Hursom så får vi väl knäppa loss den från styret när bebis ska upp Isåfall för skötväska är något som vi behöver:)
Vi ska beställa ifrån babyplus, har bara hört bra om dom :)