• slin

Bugaboo-tråd nr 21

ocean har ju svart chassi är det någon som vet om kommer kunna köpa det "löst" ? Vill så gärna ha svart chassi skulle passa så mycket bättre med mina tyger som är orange bas med scurvy topp tyg :)

• slin
    Katjan skrev 2010-12-20 23:38:10 följande:
    Om man kikar på den orangea vagnen så ser den konstig ut. Avståndet mellan den runda vita plastknappen som man justerar sittläget med och de fyrkantiga vita knapparna nedanför är större än på min vagn här hemma...
    Hmm konstigt för den ser precis ut som min samma avstånd och allt och mitt chassi kommer direkt från bugaboo då jag var tvungen att reklamera det första. Fast den ena bilden är tagen med konstig vinkel och där ser det lite underligt ut.
    Har dock ingen anning om det är en fejk annons eller inte. Men den ser ut som min i allafall.
  • slin

Och föresten kom på att att ni som har blivit lurade viktigt att ni går samman för polisen kan bara begära ut vems ipadress det är om straffet för det mistänkta brottet översitger 2 års fängelse. I allafall var det så för mig så de kunde inte få de uppgifterna men det var ett tag sedan vet inte om de har ändrat det.

• slin

hej ni som vet allt :)
    är det samma oranga på bastyget i canvas som på det oranga fleec toppsetet?
    Har nämligen en orange bas men med skurvy top tyg men såg nu att kidzshop hadde snor billigt orange flecce top och det hadde inte varit så dummt att kompettera med. Ser ut som samma nyans men vill ju vara säker:)

• slin
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-16 13:41:19 följande:
    ser ut som den nya varianten. jag skulle köpa och om du inte gillar den kan du slänga ut den på tradera. de e en rätt poppis färg speciellt om de e den gamla varianten
    Låter som en bra lösning men jag bor inte i sverige för tillfälet så det blir lite bökigt då..:) EN kompis kommer hit och skulle kunna ta med sig det men lite knepigt att ta med fel färg över halva jordklotet..;)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21