Inlägg från: winden |Visa alla inlägg
  • winden

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har nu köpt en Bugaboo... Ångrat köp  . Jag vet nu att jag har betalat för märket, inte kvalite... Små svängbara hjul... Man kommer inte fram i grusväg, småskog osv... Visst kan man vända på handtaget, men man kan inte köra så bra med små hjul bak.... Barnet kan inte ligga på mage på vagnen, barnet kan inte röra sig byta sovställning, och det ser väldigt obekvämt ut med benen rätt upp i luften.... Med liggdelen, så kan man knappt komma åt varukorgen under. Varukorgen är väldigt liten... Handtaget glappar... Det känns rangligt att köra vagnen.... Min kompis band  sin lilla chihuahua på vagnen och den lilla svaga hunden lyckades välta omkull vagnen... Hjulen på vagnen slits ut fort och man måste byta ofta... Bromsen är trög.... För att fälla in vagnen i bil så måste  man dela vagnen i 2 delar... 

• winden

Varför tror du att jag har en Emmaljunga? Ooch varför skulle de vara sämre än Bugaboo? Jo jag har en Bugaboo Cameleon och det är den sämsta vagnen jag haft! Men jag gillar Buffalon, den skulle jag rekommendera till alla.... Hur mycket får man för en Bugaboo 2011? Vad kostar Buffalo begagnad? Cameleon var den sämsta vagn jag haft.  

• winden

Man kan ju inte byta hjul så fort man går på grusväg... Och det finns ojämna väg på stan med,,,,

• winden

´straw bee men det är väl för lite äldre barn

• winden

det är otroligt fjantigt att klaga på Emmaljunga osv... för mig är min bugaboo också en vanlig vagn... Emmaljunga med tillbehör är också dyrt då min vän betalade 11000 för allt.... jag köper vagn av praktiska skäl, inte för att skryta om...

Straw jag köpte den pga att den inte väger nåt o är inte tung  

• winden

Kan folk ge sina åsikter... Förr o nackdelar... Jag vill inte bara känna att allt är fel med vagnen...

• winden

Den absolut största nackdelen var liggdelen. Så låg. Inte bra för ryggen att böja sig ner varje gång man bar upp eller la ner bebis....

• winden

Jag har aldrig bytt hjuö... Kan man annars ha vinterhjul hela tiden? Jodå grusväg finns i städer

• winden

Tvättoman. Jag funderar på att byta mit en teutonia fun.

• winden

Tar folk det personligt? Oj var ju inte min mening . Men att klanka ned på emmaljunga och andra vagnar är ju patetiskt

• winden

Anledningen till att jag köpte den var vändbart handtag. Och sen att den var så lätt att köra... Men jag blev jättebesviken.... Men jag ser att fler än jag har blivit missnöjda med samma saker.... 1 Att ta itu den i 2 delar för att få in i bil. 2. Liggvagnen är låg, man får böja sig ned ganska mkt. 3. Handtaget som känns ranglig. 4. Handbromsen, på cam 3 är den förbättrad. 5. Liten och svåråtkomlig varukorg. Fördelen är ju vändbart handtag. Och smidig i stan. Eftersom jag fick ett syskon till sonen i Augusti förra året så har jag inte använt cam på vintern och inte testat vinterhjul

• winden

Jag får ge den en chans. Det finns vissa fördelar också. Även om jag tycker att den är överskattad

• winden

Ok tog upp vagnen från källarn och nu minns jag hur snygg den är...

• winden

Dock minns jag inte om sittdelen och luggvagnen skulle vara såhär? Att den flyttas lite runt eller ska sittdelen vara orubblig

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21