Inlägg från: tvättoman |Visa alla inlägg
  • tvättoman

Bugaboo-tråd nr 21

Jag är tyvärr också ganska missnöjd med min Cam. Har bara använt liggdelen än så länge, och då är det ett h-e att komma åt varukorgen. Tt köra med stora hjulen fram går i stort sett inte, den blir helt ostyrbar.

Har tänkt att sittdelen är det man gillar mest med den, men vet ej om det blir så bra med att barnet alltid "sitt-sover" i o med den skålade sitsen. Hur bra är det för en växande rygg och bäcken?

Har tänkt byta till brio go men är rädd att den ej går in i hissen. Känner nån här till en lika liten vagn som bugaboo men med bättre gung och fällbar rygg (plan rygg)?

(Kanske fel tråd att fråga i... En del verkar ta det personligt om man klagar på bugaboon, inte min mening att dissa ngt som
    ni känner är en stor del av er livsstil o identitet, men jag tror att ni kan en del om vagnar rent allmänt också så jag chansar på att ställa frågan här ändå...)

• tvättoman

Bennyson: jo men det finns även sjukgymnaster som vittnar om motsatsen: att ryggen ej mår bra av hela tiden lugga i den skålade sitsen. Man får ingen träning för musklerna samt att belastningen är i korsryggen, vilket ej är bra.

Har nu en kronan!! Såå mkt bättre, men lika liten.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21