• Peak

Bugaboo-tråd nr 21

Hej på er, nån som har en bild på en Bugga cam med maxi cosi på, googlar ihjäl mig efter bilder men hittar inga bra! Är det lätt att fästa bilstol på chassit?

Har haft en Quinny med Maxi cosi cabrio på och den var lätt att fästa på chassit.

• Peak

Pepisson - ta kort!! :)) är ju nyfiken! Ja många kommenterade när man hade bilstolen på chassit och en del äldre trodde att det var vagnen!! Hihi kommenterade typ "ja vagnarna blir bara mindre och mindre!"

• Peak
    Dunderklumpen skrev 2011-06-16 13:21:09 följande:
    Ebay.co.uk eller Ebay.de

Släjare i Tyskland har sällan problem med att skicka till Sverige, de i England är lite knepigare men jag har släkt där så det löser sig ändå
    när jag beställde vagn från Tyskland för 6 år sedan kollade jag även ebay och då kunde man logga in och se även de tyska sidorna på engelska - ser inte det nu, går det?
  • Peak
    Dunderklumpen skrev 2011-06-16 15:01:31 följande:
    Ingen aning, jag kan hjälpligt med tyska och det jag inte förstår kör jag google translate på (bli marginellt bättre :) )
    hmm ja jag har läst tyska i skolan i 6 år men jag är inte så bra på det....men ska fundera på hur jag gjorde det hade något med engelska ebay att göra, om man loggade in där och sedan gick till tyska sidan...nej mitt minne sviker mig.
  • Peak
    Pepisson skrev 2011-06-16 21:06:49 följande:
    Lägger upp en bild imorgon på en Maxi Cosi med adaptrar på ett svart bugga chassiCool På allmän begäran.

Ibland kör jag babyskydden och så har jag regnskyddet på, då har lokala fyllon där jag bott sagt att det ser ut som ett rymdskepp ha ha 
    har du gjort det? Hittade ingen i BT!? Glad

Måste man ha bumperbaren på liggdelen? Tycker det ser väldigt onödigt ut? Eller vad är funktionen?
  • Peak

finns det någon sida där man kan se vagnarna och byta färger på dem?
    Om man tittar på tex Babyshops hemsida så står det ju färg sand/röd tex men det finns inte bild på! Man skulle ju vilja ha en sida där man kan kombinera färgerna själv och se hur det blir!?

• Peak
    Hjärtefröjd skrev 2012-10-10 12:23:32 följande:
    Nu har jag mejlat några Holländska nätbutiken för att kolla prisläget, och jädrar vilken skillnad det är. Det Bugaboo-paket jag plockat ihop (bas, klädsel, terränghjul, bugghållare och skötväska) kostar över 12 000 kr i Sverige, men bara 8500 kr (ink frakt)  från Baby Plus i Holland.
    skickar de till Sverige? Finns inte med i listan när man ska välja land?
  • Peak

Inget liv i tråden längre?

Om man beställer från Holland, hur betalar man då? Jag brukar använda mitt visa kreditkort när jag handlar utomlands för att få en räkning på beloppet och ingen kan fiffla med kortet eftersom det inte finns några pengar på det. Men vad är mest fördelaktigt att föra över pengar eller betala med kort? Det blir avgifter i båda fallen väl!?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21