Inlägg från: littlemisssunshine08 |Visa alla inlägg
  • littlemisssunshine08

Bugaboo-tråd nr 21

Mia86gbg skrev 2014-02-09 11:46:01 följande:
    Funkar den till liggdelen? Ser den bara på bilder med sittdel.
    jag undrar samma, om man kan fästa den på liggdelen direkt, vill inte ha den på handtaget nämligen.. 
  • littlemisssunshine08
    Hejåhå skrev 2014-02-23 17:15:12 följande:
    Vad för man ge för en sittdel förresten? Ser inga annonser ute nu på blocket eller Tradera.
    de säljs ju till samma ram, så jag tror inte att folk säljer bara sittdelen... om något skulle det väl vara liggdelen utan ramen..
  • littlemisssunshine08
    FruFA79 skrev 2014-02-23 14:42:42 följande:
    När liggdelen är på så sätter man Organizern på handtaget. Snyggt & sitter bra så också! Olika fästen följer med Organizern, så man har en hel rad olika möjligheter.
    jag har fäst den på liggdelen! däremot är jag inte helt nöjd med facken, hadfe velat kunna ha blöjor etc i, men det var den på tok för liten för.. får väl trycka ner annat viktigt:)
  • littlemisssunshine08

jag köpte cam3 nyligen och har märkt att den drar mot höger jättemycket! någon som har samma/vet varför det är så/om det finns något att göra åt? Känns ju lite surt på en sprillans ny vagn!

• littlemisssunshine08
    Apotheosis skrev 2014-03-13 00:48:42 följande:
    Om du har Swedbank kan du göra ett e-kort i din internetbank där du bestämmer hur mycket som får dras från kontot och så får du ett tillfälligt kortnummer typ. Prata med din bank om de har något liknande? Jag har inte hört om någon som haft problem med babyhuys. Det kommer att dras lite mer än det exakta priset eftersom banker brukar ta en växlingsavgift.

Jag tycket det är snyggast att ha alla suffletter och lock i samma färg. Jag tycker det ser konstigt ut när folk har en rosa och en turkos sufflett. Jag har aldrig sett någon som har en annan färg på locket än på suffletten.

Sunshine: drar den fortfarande åt höger om du byter plats på hjulen? I så fall tycker jag att du skall reklamera den hos din ÅF.
    ska testa!

köpte den i usa och är hemma nu... 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21