Bugaboo-tråd nr 21
Hej på er,
jag har en Gecko som handtaget spruckit på i gummit/lädret/skummet. Nån som vet om det går att byta? Har sett att det finns utbytesdel till Camen, men passar den till Gecko, nån som vet?
Hej på er,
jag har en Gecko som handtaget spruckit på i gummit/lädret/skummet. Nån som vet om det går att byta? Har sett att det finns utbytesdel till Camen, men passar den till Gecko, nån som vet?
Snabb fråga (som gärna vill ha snabbt svar
) - Har bugaboos bilstolsadaptrar sen tidigare barn, men behöver nu köpa nytt babyskydd. Vilka babyskydd är det adaptrarna funkar till...? Hade Maxi Cosi tidigare, funkar alla modeller? Vilka andra märken? Tacksam för svar!
Är det bara jag som lyckas få varukorgen uppochned varje gång jag fäller ihop chassit? Med följd att saker gärna ramlar ur. Går det att göra annorlunda? Jag lyfter vagnen lätt, sätter foten på pinnen mellan bakhjulen (de stora) så att de lägger sig över de små, låser upp handtaget och fäller det nedåt mot mina fötter. Dåligt förklarat kanske. Men kontentan - korgen hamnar uppochned. Hur gör ni?
Hej alla experter! Jag har en sån här transportväska med hjul för frog, gecko, cameleon och bee. Är det nån som vet om en Buffalo får plats i en sån?
är det den nya modellen då fungerar det. Kolla här www.barnvagnsblogg.com/bugaboo-transportvaskor/ så ser du hur de packar ner en donky i den modell jag nu tänker på och hela klippet avslutas med vilka (alla) vagnmodeller den är kompatibel med.
Fick svar från Bugaboo angående väskan och Buffalo. Inte jättegivande svar, men ändock ett svar. :)
"Eftersom att väskan producerades innan Bugaboo Buffalo kom ut på marknaden så är den inte designad för att passa.
Du kan självklart prova men vi kan inte rekommendera att använda dom tillsammans om det skulle orsaka en skada.
Den nya Bugaboo comfort transport bag är designad för att passa Bugaboo Buffalo."