• Jimps

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har en juju-between och den har funkat superbra!

Hampus 080718 & Lova 091111
  • Jimps

Jag har en son som är drygt 2.5 och en dotter på 16 månader. Vi har syskonvagn och har haft sedan dottern föddes. Vi kommer nog ha kvar den länge men det beror mycket på att vi har hund och behöver gå långa promenader med barnen i vagn. Det är oxå smidigt då man är och handlar i stan eller i mataffär att ha barnen fastspända i vagnen. Men vi har en brio race med ståbräda oxå som vi använder om vi inte ska gå så långt. Problemet är att sonen ofta vill bli buren istället för att stå på ståbräda och då blir det en massa tjafs men  jag tror det mest är en invänjningsfas. Jag tycker och att det är skönt med syskonvagn och speciellt då man har ett litet barn som kanske fortsätter sova i vagnen dåman vart ute ett tag.

• Jimps

Hej

Är det någon som vet om man kan köpa suffletten som man kan dra ut extra till en äldre bugaboo cam och vad detta kostar i så fall? Vi hade en cam till vårt första barn och är sugna på att köpa en nu till vårt tredje barn. Vi är inne på att köpa en begagnad cam men jag vill ha suffletten som man kan dra ut extra. 

• Jimps

Tack vad bra då ska jag nog satsa på en sån sufflett oxå.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21