Bugaboo-tråd nr 21
Om det står en 3a på fästen till parasoll, vad betyder det?
Om det står en 3a på fästen till parasoll, vad betyder det?
Är det någon av er Frog-ägare som har en ståbräda med pall? Funderar på att byta ståbräda nämligen, har en från Lascal just nu, men funderar på att sälja syskonvagnen som inte används och ist ha en pall på brädan som stora kan slå sig ner på om hon skulle bli allt för trött i benen.... Tror ni att det skulle funka med en sån till Frog, eller blir det för tight om plats för barnet som står/sitter?
Provar att fråga ang sittpallen på ståbrädan igen
Är det nån här som har en sån till sin Frog/Gecko som har lust att berätta hur det funkar? Eller kanske till sin Cam och som kan berätta hur pass högt ni isf måste ha handtaget inställt på då barnet sitter på pallen för att det ska vara så bekvämt som möjligt både för den som kör vagnen och för barnet?
Vår stora är nog runt 95 cm lite drygt oxå skulle jag tro, hade ju varit kanoners om man kunde sälja syskonvagnen och använda en sådan vid långpromenader ist, hon åker ändå så gott som aldrig vagn... Ståbrädan funkar det fint med men just i sommar kan det bli mycket spring på marknader och så, kan ju vara skönt att sitta för henne då. Samtidigt, blir det mest bara ont om plats pga handtaget som inte går att höja och sänka (Frog) så blir det kanske bara bökigt.
Alltså cam-handtaget går mer rakt upp än frog-handtaget, om du förstår vad jag menar? Jag har en kompis här i tråden som har en cam som har en sån ståbräda med sittpall. Ska prova nästa gång vi ses hur den funkar på min frog. Eller är det panik att få veta nu? Vi ses nog nästa vecka.
Hon går lite brevid vagnen när hon har ståbrädan på sin cam
Någon som haft ett barn som gärna sover på sidan eller magen? Hur har det gått sen när ni bytt till sittdelen?
Kommer gråta blod om lillen ej gillar vagnen :S
Han sover kasst på rygg så jag är "ogudaktig" och låter honom sova på magen på hans längsta sovpass under dagen.
(sover 3 h på mage, 20 min max på rygg..)
650:- för en ny pall till en ståbräda inkl frakt med kollinr, är det ett bra pris tycker ni? Har fått möjligheten att köpa en nu, velar fortfarande en del om den kommer göra sig bra till froggen men samtidigt verkar dom svåra att få tag i så kanske ska ta chansen att prova... Hur skulle ni ha gjort?