Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Honey1982 skrev 2010-04-01 08:55:51 följande:
    Är det nån som beställt sin Bugaboo från nätet och kan rekommendera nån bra webshop? Börjar fundera på om jag inte vill ha en helt ny ändå.  
    Din fråga glömdes bort helt i virrvarret av aprilskämt

www.kidzshop.se är en webshop där många köper hr i tråden. Mycket bra service och de brukar ha snabba leveranser.
    Det finns även www.kopbarnvagn.se www.bonti.se www.toddler.se www.familjetorget.se som har webshoppar. Kika runt vem som har det hemma som du behöver och vill ha.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Candra skrev 2010-04-01 11:52:01 följande:
    Fanns en grej ner vid hjulen, den vita delen kunde man trycka in och flytta på.. Den hakade innan i det övre svarta.. Hmm, dålig förklaring, men om nån ännu har hjulen så fattar de nog om de kollar =P
    Nej, man kan inte köra dem så. Den funktionen finns bara för att kunna fälla ihop vagnen lika platt som med de små hjulen.
  • Stargirl
    Candra skrev 2010-04-01 12:48:30 följande:
    Ok, jag har ingen aning. Provade att köra så inne, och då var det inga problem iaf.
    Du kan men de kan ställa sig på tvären då de inte gjorda för att köras i "öppet" läge. Men om du tycker att det funkar så är det bara att köra
  • Stargirl
    Halmstadmamma skrev 2010-04-01 13:10:19 följande:
    Vad säger ni: säkrare att köpa en beggad Frog än Cam?
    Nehe....jag tror inte att det är det. Froggarna är ju gamla i de flesta fall äldre än 5 år om de inte är USA köpta.
  • Stargirl

Nyyyyya Beeeeeee
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2010-04-02 10:08:12 följande:
    Stargirl hur lång är din tjej? Hon sitter verkligen toppen!  Det ser ut som suffletten är mindre än på den gamla, är det ett minus eller fyller den sin funktion iaf?
    Hon är....hehehe jag vet inte. Hon är nog runt 100 cm ge och ta ett par cm. Nr barnen är mindre och man behöver en mer skyddande suffla så får man det då man drar ner ryggstödet och får sufflan mer skyddande. Nu när de är äldre alltså runt 3 år och behöver hösgta läget på ryggstödet så vill de inte ha sufllan alls annat än i worst case eller om de sover.
    Så jag tycker den stora sufflan var bara i vägen då barnen var äldre medan den var grym när barnen var små.
    Fler bilder finns i bloggen!

www.minmolly.se
  • Stargirl
    http://www.finest.se/Katrin

Heheheh....Linda Rosing, Linus Wahlgren och Katrin Zytomierska kör exakt likadana vagnar

Can we blame them for choosing the best?? Hehehe....ja man fattar ju att de väljer den snygga RED Cameleon.
  • Stargirl
    Pepparkaksdeg skrev 2010-04-02 15:57:02 följande:
    Är inte Katrins en "All Black"?
    Nej, se den röda bromsen och röda lappen på liggdelslocket. Det innebär att det är en RED denim.
  • Stargirl
    jessapessa skrev 2010-04-02 18:08:51 följande:
    Bromsen. Den tar bara på ena hjulet, bromsklossen är borta på andra sidan... =/
    Fast bromsklossen kan man väl byta....eller har jag helt fel? Jag tror du kan fixa den hos en cykelverkstad. Det är typ cykelbroms på Bugaboo Cameleon.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21