Inlägg från: Liten Mjau
|
-
-
Vi köpte en bab travel med en liten suffla på. Den får perfekt platsSara E skrev 2011-06-13 22:44:00 följande:Får det plats en mjuklift i liggdelen på CAM? Har nämligen funderat på detta
Köpte den för 200:- på blocket i perfekt skick.
-
Nu är lillebror här. Längtar tills första promenaden med den pimpade buggan som väntar där hemma
-
Jag köpte ett ljusblått tullsa. SUper bra. Funkar bra som vindskydd oxå när man bor på västkusten. Blir inte lika varmt som svartTinkyWinky skrev 2011-06-23 15:55:34 följande:tack för bilden, va o prova både tullsa o ngt annat men tullsa satt super bra :) Men det fanns bara i blå o rött o vill ha svart så ska kolla på andr ställen o finns dte je där helelr så blir det nätet :)
-
Armani- det är bra pris. Jag betalade 550kr för min begagnade pall, inkl frakt.
-
Vad har de gjort med skumgummit på handtaget?? *ryser' Stackars chassiSjukhus Mamman skrev 2011-06-28 22:46:21 följande:ähm... 2005????? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon_cha...
då e iaf bilden stulen
Sen kom väl snäppfästerna 2008 eller nått va? Inte 2005... -
Kan det vara så att ett sådant chassi är producerat 2005? Trodde inte de tillverkades i det utförandet redan då. Det var ju "vingmuttrar" på de chassina man köpte 2005. Eller är jag ute och cyklar??AnPa skrev 2011-06-28 23:32:22 följande:Produktionsdatumet kan vara 2005 på en vagn som är köpt 2008
men håller med, vad har de gjort med skumgummit? -
Lilla my - Va fin vagnen var i bildtråden. Vilken härlig blå nyans! Hoppas premiärturen går bra
-
Anmäld!Planon skrev 2011-06-30 19:03:58 följande:mobil.blocket.se/sodermanland/Bugaboo_3468517.... Jamen titta ännu en feiiiik bugga! -
Jag gillar att den är annorlunda. Plus att den är smart, lätt och smidig. Jag tycker faktiskt att den är snygg
på siitt coola annorlunda sätt.
-
Älskar buggans egna ståbräda. Jag har den gamla ståbrädan med pall till. Funkar super då vi har 3 år mellan våra barn. Dessvärre är den gamla ståbrädan krångligare att sätta på än den ny som har snabbfästen. Och pallen passar bara på den gamla. Plus att pallen är svår att få tag på då den inte säljs i sverige längre.mini75 skrev 2011-08-18 08:56:10 följande:Vilken ståbräda är bäst till en frog? Är dedt buggans egna eller kiddyboard eller vad? Dum fråga kanske, det borde ju vara buggans egna men frågar i alla fall då jag tänker köpa begagnat....
Har sett att där finns en med en pall på? Är det nåt att ha? -
Var på Astrid Lindgrens värld i helgen. Såg många fina buggor. Nån av er här som var där? De flesta med sittdelen på. Längtar faktiskt tills jag får byta till sittdelen. Gillar buggan bäst med sittdelen

-
BEHÖVER STIL- HJÄLP!
Vill ändra färg på vagnen. Har grön nu. Vill ha blå. Ska jag satsa på ljusblå eller mörkblå? Fleece eller canvas?
Tänkte kolla begagnadmarknaden så kanske inte kan ha för höga krav men ändå.
-
Fast säljaren säljer inte denna som en bugaboo. Skriver "köpt som en bugaboo cameleon på blocket" Antagligen en stackare som blivit lurad och nu vill sälja av den.straw2008 skrev 2011-09-08 08:46:10 följande:www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_i_nyskick_3...
Tänkte bara varna för denna kopia som säkert varit uppe förut men ändå.
Tycker det är sorgligt med folk som försöker luras. Och tycker synd om de som blir lurade!