• s07

Bugaboo-tråd nr 21

Å vad bra, det ni skriver om frogen- jättekul för köregenskaperna retade mig på camen.

Kan man maskinfärga en solblekt frogsuflett (vad händer med insidan??)

• s07

Oj vad synd. Jag gillar frogens lite mindre suflett nämligen!

• s07

Men om man slänger in frogens delar i maskin m färg, hur blir det då? Jag struntar i om insidan blir svart!:)

• s07

Suuuck. Då får jag beställa vackra tyger av lindadjo när jag skaffar min frog kanske ? :)
    Drömmen är nog denimtyg till frogen med röda kantband!

• s07

Finns det en beskrivning av hur man svampar någonstans i tråden? Hur jobbigt är det på en skala!?

• s07

Jäklar vad bra bluetopaz, har ni drulle försäkring? Vad är självrisken för en sådan händelse?

• s07

Bluetopaz- vad härligt med en "ny" vagn!

Buhuuu min son vägrar sitta i cameleon, prövat för jag ville köpa en fin frog idag. Men han glider ur, tuggar på bumperbaren o skriker. Vet ej vad det är, förutom att den saknar fotstöd så tycker jag sitsen är rätt lik vilken annan som helst. Kanske att sitsen inte är tillräckligt upprätt? Han har vant sig vid stokke (sjukt bra vagn fö...men vintertid??) och paraplyvagnen som han sitter mycket rakt i. Men uaaaaaaa jag vill ha en bugga till vintern (jag vet - är galen)

Förresten hittade jag reflextejp från addbaby. Nu ska paraplyvagnen dekoreras!

• s07

Vet ngn om frogklädslar
    Finns att köpa nya från tex USA (där vagnen fortf säljs!?)

• s07

Jo- googla bigbaby och bugaboo kopia så kommer du att få ett sidförslag

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21