Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Emmelinan skrev 2011-03-04 23:10:58 följande:
    Vad rekommenderar ni for skotvaska som ar lamplig att hanga pa bugaboon? Det kanns som att manga gar ratt langt ner och kommer vara ivagen for benen nar man gar?...

Nagra tips?
    Jag har köpt en WillVin !
  • Sweetheartno1
    Armani skrev 2011-03-05 12:06:00 följande:
    Jag köpte ett mönster till både cam-suflett och sittdelstyg på Tradera (har oxå en frog) och jag tycker att det sitter riktigt bra Har dock bytt ut suflettfästena till cam. Kardborren har jag helt struntat i, sittdelstyget sitter bra ändå iom att man liksom nyper fast tyget under sittdelen på basen som går att lyfta på Hoppas du förstod hus jag menade nu!
    Var det av Billigt men bra ? Funderar på om jag ska köpa ett mönster ! Var det bra beskrivning ?
  • Sweetheartno1
    Armani skrev 2011-03-05 12:28:19 följande:
    Ja precis! Sittdelstyget var det lätt som en plätt att förstå, men med sufletten skulle jag rekomendera att du går in och följer Mamma På Vift´s guide på hennes blogg, för beskrivningen fattade jag nada av innan 
    Hmm lite svår den med. Var får man fram mått och mönster ? Kanske skulle strunta i att sy själv ! Tungan ute
  • Sweetheartno1

Tänkte höra med er om bugaboos parasoll. Har köpt ett, men när jag testar det verkar det som man inte kan justera läget utan att behöva ta loss parasollet från fästet ! Stämmer det eller ska det skickas tillbaka ?

• Sweetheartno1
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-06 23:26:01 följande:
    du ska kunna dra det fram och tillbaka i samma linje som fästet sitter. låter snurrigt men hänger du med?
    Nu fungerade det. Men det är så trögt att man får ont i händerna och hela parasonnel viker sig. Känns som om den inte ska vara riktigt så trög ! Obestämd
  • Sweetheartno1

Åhh finns dom i canvas ?! Har bara sett fleece.

• Sweetheartno1

Myran 88: tror dom säljer det på kidzshopen.

• Sweetheartno1

Åhh jag vill hämta min all black nu, packa upp den och bädda den. Är bara i vecka 22 idag. Är det kanske för tidigt ?!

• Sweetheartno1

Kanske ska hämta den när jag går på GP i maj. Då kanske det är dags ?! :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21