Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Personligen vill jag ha så smal liten o nätt vagn som möjligt.... Packa kan man göra under vagnen eller så. Dubbelt på bredden skulle jag inte ens överväga men den har sött namn. Jag är så så nyfiken på bb andra nyheter älskar generellt alla deras saker!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Hon säljer ju servicekit med vagnen o de följde väl bara med de gamla vagnarna med vingmuttrarna?

Tycker den ser ruskigt lik ut...men det kan ju vara en kopia med ett original topset osv,,,,

Kan ingen ringa på den? är ju telenummer i annonsen ;O)

• straw2008

Jag smsade o frågade o den är enligt henne från England, jag bad om fler bilder o chassinummer o hon skulle skicka det.

• straw2008

Basen är svart svarade hon mig.

• straw2008

Tyckte ändå det var en bra kopia måste väl flöda massor av dess inom ett par månader, jag menar att starta en produktion för EN vagn liksom.... Vilka är de andra kopiorna som goldenticket sa att hon sett? Jag är sjukt kritisk då jag kollar in en bugga o har aldrig sett en kopia. Hr dock slagits av tanken att det är konstigt att ingen gör kopior på topset, bra varumärkesbyrå förmodligen.

• straw2008

Hon är supertrevlig har nog köpt den i god tro men claimar att kvittot är "borta"

• straw2008

Jag tycker den nya räcker locket är tjockt o mysigt o har dragsko, den gamla är mest som en sladdrig fleecefilt o denna nya är tjock stadig o superskön.

• straw2008

Bor oxå på odenplan o som sagt här finns flera som kan laga :0)

• straw2008

Vår 90+ tvååring får inte plats,eller det ser ut som herrejösses i alla fall.

• straw2008

Tror ni det finns någon som vill byta beige sitttg till bee+ mot ett svart? Alltså är det en omöjlig affär? Vill så gärna köpa en jag har fått på kroken men vill ha svart sits istället för den beiga som nu sitter i vagnen..... Någon som vet vad en ny mjukdel kostar annars??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21