Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-09-28 20:59:58 följande:
    Har ni sett bas coster buggan som ligger ute på blocket? 15.000 med några år på nacken...
    Skulle tro att de får det Synd på de svarta swivelhjulen.
  • Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-09-28 20:42:16 följande:
    jag har själv gjort precis de bytet men fy så jag ångrade mig så jag hoppas att du trivs bättre med stokken för jag tyckte att den var på tok för stum och odämpad för att kunna köra i stan! dessutom upplevde jag den som galet ostabil speciellt ju större barnet blev. jag körde den i 2 veckor innan jag gick tillbaka till cam men min svägerska övertog den
    Vad kör du nuförtiden?
  • Fröken Småland

Bas Kosters kostade 11000 tror jag, men jag kan minnas fel. Tror den gjordes i 1000 ex?

Jag har också en City mini 4 som är galet praktisk. Så praktisk att jag sålt Bee eftersom den alltid förlorade mot BabyJoggern när jag skulle någonstans. Vet ni vad det betyder? Att jag har NOLL Buggor! *bannlyser mig själv från tråden*

• Fröken Småland

Prus: tror det är modellen av varukorg som man hakade av och använde som ryggsäck. Smart! Synd att de gick ifrån det *älskar multifunktion*

• Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-09-29 12:14:34 följande:
    Nää tyvärr går det inte o jag skulle reklamera det hos flygbolaget då din vagns andrahandsvärde sjönk till... just det noll.
    Lika omtänksam och gullig som vanligt...

Men jag håller med om att du borde reklamera, dock har jag inte hört något flygbolag som godkänt reklamation i efterhand utan det skall göras på plats.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21