Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Tror man kan använda en avklippt elsladd eller liknande bara det är liiite styrsel i den annars en tunn slang alltså sån man kan köpa i akvarieaffären med en tunn ståltråd i.....

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Till en bee+ suf alltså!

• straw2008

Jag hade inte bbs egna påse för att den just mer var som en filt än en åkpåse.

• straw2008

Tycker att allt annat förutom original ser hemskt ut. Varför skulle inte originl vara det bästa?

• straw2008

Åh jag har precis köpt en... Min första tanke var att någon skulle stjäla telefonen pm jag är o butiker osv... Det finns ju en liten pigg man kan ändra på baksidan kan inte det vara den som reglerar hur hårt telefonen sitter fast??

• straw2008

Jag har haft både bee påsen i min bee samt CAM påsen i min bee båda sitter sjukt bra. Vad är det som inte funkar??

• straw2008

Du måste inte fästa knapparna i sufletten den sitter galet fast ändå

• straw2008

Hrm provade senast igår med en campåse i vår nya bee plus o den satt bra utan knappar men vi körde aldrig med barn i.

• straw2008

De med vita clips på sidorna kan glida men inte de senare och inte om man behandlar vagnen korrekt. De gamla som är glidfria har ett mkt fulare chassi o är vagnen från 2007 är den snart 4 år gammal o jag skulle aldrig köpa en gammal version om det finns en ny. Skummet på handtaget blir så himla äckligt efter ett tag åxå.... Skulle lätt köpa det nya så himla mkt finare :0)

• straw2008

Du ser på en gång om den har klips eller vingmuttrar på sidorna..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21