Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

Hittade en som kunde sy ett sånt där draperi med moln tyg (har fått dille på det just nu), men jag har svart suflett och kommer att ha det i sommar och var sugen på ett draperi med brun bas och vita moln, kan det bli för varmt i vagnen då?

• thisissarah
    Ögonsten till M skrev 2011-04-27 12:16:58 följande:
    Hej alla bugabooproffs :) Tänkte kolla med er nät ni bytte ut liggdelen till sittdelen. Jag har en cameleon. Har en dotter på 3,5 månader som hatar att ligga i vagnen nu o försöker hela tiden resa sig upp med överkroppen. Är det för tidigt att byta nu?
    Min dotter var strax över 4 månader när jag bytte till sittdel. Hon bara skrek när hon hade vaknat och ville se allt så fick sätta upp henne jämt så det var som dags att byta.
  • thisissarah
    Ellabay skrev 2011-04-27 20:00:48 följande:
    vart kan jag fynda nya framhjul till bästa pris? Behöver byta ut mina som knarrar något så fruktansvärt. Har rengjort och sprayat med silikonspray men hjälper inte. :S
    Såg att på pramworld hade de för 300 kr. Är hyfsat sugen på att beställa...
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-04-27 20:43:36 följande:
    Jag gissar att det är styckpris.
    Jo jag såg det nu.. Rynkar på näsan typiskt. Jag behöver också ett par. Har smörjt och smörjt men det knarrar fortfarande. Sjukt irriterande.
  • thisissarah
    galojj skrev 2011-05-08 15:04:19 följande:

Nu har jag sytt mig ett bumperbarskydd...blev ganska nöjd faktiskt

Jag skulle behöva ett bumperskydd då dottern brukar riva baren... Ser inte så snyggt ut efter ett tag. Har du nåt mönster man kan få låna?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21