Bugaboo-tråd nr 21
Dottern sitter alltid med sele, men inte med banden över axlarna för då blir det ett väldans liv
Nja, hon har vägrat axelremmarna sen hon var 5 månader, så det beror ju på vad man menar med större ![]()
Men som ovan, som lyfthandtag, används det som varje gång vi lastar vagnen i bilen. Man klarar sig ju utan, men underlättar. Leksakshängare är den toppen som. Alla leksaker sitter fast i vagnen, för annars är de inte kvar i vagnen
För större barn kanske det hjälper till så de sitter kvar i vagnen utan, men allt beror ju på barnet. Dottern skulle inte sitta kvar i vagnen utan sele, mest för att hon hellre skulle springa runt
Är sugen på en ny sittdelsbas och sitter och kikar på Kidzshop men blir så fundersam på hur färgerna är
Tänkte att ni kanske vet!
Är sugen på en grå eller en klarblå, men den grå som visas ser så mörk ut (den heter ju iofs mörkgrå, men finns det alltså två olika grå?), och den blå vet jag inte om det är just den blå jag tänker på (den benämns som den gamla blå)... Verkar som att dom inte har nån av dom färgerna jag vill ha va? Vet ni isf nåt annat ställe som säljer sittdelsbasen bara?
kidzshop.jetshop.se/sittdelskladsel-bas-till-...
I galleriet såg man ju MKT bättre hur färgerna ser ut!
Äsch va svårt!