Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

livet från ljusa sidan skrev 2010-10-05 20:42:59 följande:
    Kollar på min cam och ser att den ser lite konstig ut.... typ som fin fem fel...något stämmer inte....

Ser då att pluppen längst upp på swivelhjulen på ena sidan är borta! Är ett hål rakt ner, där man klämmer ihop dem för att ta loss dem. Haha snacka om att jag fick huvudbry när jag försökte hitta vad det var som såg snett ut.

Kan man hitta sådana som reservdel ngnstans? Typ beställa från bugaboo eller skall jag gå in i affären där jag köpte den? 
    Japp, beställs hos ÅF
  • modestyclara
    Emmelinan skrev 2010-11-05 03:02:34 följande:
    Jag har nu bestallt en frog (ville inte bli utan nu nar de ska sluta producera dem i slutet av aret -- TANK om de skkulle raka ta slut innan man far tummarna loss! Lika bra att sla till! Skrattande). 4264 kronor inkl frakt! Vad jag har uppfattat det som ar det ett bra pris, sa jag kanner mig nojd! Vi valde en orange sa vi syns i trafiken eftersom vi bor i stan. Glad
    Jag älskar också frog bäst av dem allaHjärta (har även haft cam och gecko samt har bee)
  • modestyclara
    Överbandsfürern skrev 2010-11-06 12:37:55 följande:
    Vad tror ni jag får mest för?
    Svart topset i fleece, eller rosa topset i canvas?

Har hittat en Emmaljunga Cangaroo (*duckar för alla ruttna ägg som kastas mot mig* ) att ha i vinter, för 1000 spänn, och tänkte få in lite pengar, så jag måste sälja av lite säger sambon, annars får jag itne köpa vagnen. haha... löjlig han är
    rosa canvas!
  • modestyclara
    stjernan skrev 2010-11-06 12:38:11 följande:
    Paraflaxdrinken: oj det låter inte bra... Jag som just köpt vinterhjul! Vad är det som gör buggan dålig även med vinterhjul i snö? Tror du det funkar bättre med någon annan fyrhjulig vagn utan svängbara framhjul? Jag menar, i vintras var det ju extremt mkt snö så då var väl ingen vagn riktigt bra, eller?
    Någon annan i tråden som har vinterhjul och kan berätta lite om hur de funkar i snö?
    jag tycker att buggan blir stel och svårsvängd med vinterhjul eftersom den inte har så mycket fjädring...en toppen vintervagn är en pansarvagn (=fyrhjulig) med mycket fjädring typ Hesba eller EL. UJ är rätt ok men man får låsa framhjulet så det inte spårar iväg....
  • modestyclara
    mollan nu skrev 2010-11-06 19:52:59 följande:
    Vad gör man när ens barn skriker och ålar sig så fort han sätts i camen men skrattar och skuttar när han sätts i en emmasljunga sulky från 70 talet. Bygger om EL så han kan ligga och sova i den känns inte helt hundra
    köper en liknande med liggläge?
  • modestyclara
    mollan nu skrev 2010-11-06 20:33:53 följande:
    finns ju ingen sulky som har liggläge som inte ser ut som skit eller är för tunga.
    näää... det är sant men vad gör man inte för sina kids
  • modestyclara
    mollan nu skrev 2010-11-06 20:48:39 följande:
    vi har en bee oxå och den har så dåligt sittläge tycker jag. Jag vill ha honom fastspänd i den annars känns det som han ska åka ur.
    Men som sagt vad gör man inte för sina kidz.
    En duovagn från 70-talet vore lite kul men man får ont i ryggen av allt trycka på handtaget när man går med den....
    Oj vilka problem jag fick så här på lördagskvällen
    om det är en pansarvagn du vil ha så är Hesba fantastiskt lättkörd *rek*
  • modestyclara
    LiTe08 skrev 2010-11-07 19:51:27 följande:

Hej. Vilken ståbräda passar bäst till bugaboo cameleon???

bugaboos egna! det finns en ny och en gammal version...den nya har fördelen att den är lättare att sätta på och ta av...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21