Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

LHUF skrev 2011-03-28 18:51:05 följande:
    Måste man alltså köpa en hel vagn för att få en av de nya sufletterna?  så fattade jag det av kidzshops hemsida?   
    Ja tyvärr hela vagnen ! Men snart kanske man kommer kunna köpa dom separat !
  • Sweetheartno1
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 19:05:41 följande:
    den är universal. 
    Om det inte är en jääätte gammal för om jag inte minns helt fel så hade dom första till frog dragsko.
    Men då ska den ha mååånga år på nacken  
    Hehe köpte den för en månad sedan. Men är den jätte lång ? Har ju int vagnen ännu, bara alla tillbehör ! Tungan ute
    Har en cam all black, blir åkpåsen för lång då ?
  • Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-03-28 19:11:59 följande:
    På Bonti ligger suffletterna upplagda separat i webshopen, både till Bee och Cameleon.
    Hittar det inte !
  • Sweetheartno1
    Anemia skrev 2011-03-28 20:36:44 följande:
    Tur att jag bor ca 300 m från framiljetorget, ska försöka ta mig dit i morgon och titta lite!
    Ligger det i Nacka ? Förvånad
  • Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-03-28 20:40:24 följande:
    Nämen, det verkar faktiskt inte så. Vilka snikna typer som vill ha 1250 spänn för sufflett och lock
    Blev lite snopen ! Tungan ute
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-03-30 10:20:51 följande:
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-30 09:16:15 följande:
    Jag börjar faktiskt bli besviken på vagnen nu när man läser allt sådant !
    Nej bli inte missnöjd, den kommer ändå vara fiiiiin och hur underbar som helst! Så länge loggan är på sittdelsbasen är det ingen skillnad
    Får hoppas på det !  
    Jag fick hem min rosa canvas klädsel igår. Haha har allt utom vagnen nu..  Försöker dra ut på garantin och att inte hinna stirra sönder den !  
  • Sweetheartno1

Haha jag gick in på Bonti innan vi skulle på UL. Och tittade lite på nya förgerna och så.. Då kom en tjej och började visa upp en vagn som hette orbit baby eller liknande ! Den såg ju ut som något handikapshjälpmedel ! Urk.. Har ni sett den ? Hon sa minsann att den var nog bättre än bugaboo ! Haha sa bara att vi har redan köpt en bugga så vi är inte intresserade. då visade hon ytliggare en vagn som var HELT ny på marknaden sedan igår, och den minsann hade hon inte ens hunnit få in priset på ! Tyckte den var riktigt tung, men den vägde bara 11 kg ?! 

• Sweetheartno1

Man kan nog köp dom i butiken på bonti.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21