Inlägg från: SaraSelinda |Visa alla inlägg
  • SaraSelinda

Bugaboo-tråd nr 21

USCH!! =( *skickar styrkekramar*

• SaraSelinda
    Madzo skrev 2010-03-12 20:58:14 följande:
    Tack! Helt ärligt har jag varit lite orolig nu de senaste veckorna & grubblat på hur det skulle se ut, har inte sett nån "live" med den färgkombon innan vi beställde vår. Men det blev ju så snyggt ihop med det svarta! Tycker de svarta sufletterna är så rena & snygga & därför blev basen röd istället för tvärtom, som många andra har :) Köpte en röd sommarsuflett till åxå :)
    Jättefin! Jag har beställt en HELRÖD vagn ^^ men ska köpa svart toptyg att byta ibland med, men det ska bli ett rött parasoll, så den blir verkligen HELRÖD =P
  • SaraSelinda

Såg den annonsen med. Sedan tänker man ju speciellt att man inte får komma och "känna och klämma" på den. De skulle ju kunna ställa den hos en släkting så får man ändå titta. SKUMT.

• SaraSelinda

Klart man inte vill att den ska få! Men som jag sa, vill man verkligen ha den men klämma och känna, ja då tycker man att mormodern kan ha vagnen hos sig och så får man komma dit. Köparen har väl inte mer RS-virus än någon annan ^^

• SaraSelinda
    Ia 70 skrev 2010-03-15 15:56:18 följande:
    Om den "billiga Buggan på Tradera": Har pratat med butiken via mejl o det stämmer inte att de har sålt den som säljaren på Tradera påstår samt att det serienummer jag fick av säljaren är för kort o inte stämmer med Bugaboo. Hoppas att annonsen kan stoppas!!! Butiken har anmält anonsen till granskning i alla fall o jag gör detsamma eller hoppas på att ingen budar
    Är väl redan folk som budat? Eller jag som kollat del annons?
  • SaraSelinda
    Ia 70 skrev 2010-03-15 16:23:36 följande:
    De har inte nått upp till reservationspriset ännu
    Nej, det är ju sant =) såg bara att folk budat, inte priset =D
  • SaraSelinda

har precis kommit hem med min bugga!!!!!!!! lycklig så jag kan dö, typ ;)

• SaraSelinda

Glömde säga; dottern somnade DIREKT! Good sign ;)

• SaraSelinda

Den skulle ju varit helröd, men de sa att den kommer om någon vecka så fick svart fleece alldeles GRATIS! Tack tack för det ville jag ha ^^
  • SaraSelinda

Måste bara få fråga...

Om man skulle sälja en Cameleon -10 som är en månad gammal, hur mycket skulle man få för den då tror ni? Känner en som skulle lägga ut sin som hon köpte för en månad sedan på försäljning för 8000 kr, är det för mycket?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21