Bugaboo-tråd nr 21
Vi kör våran bee året runt, jag fick min nyfödda i jan o jag körde den from då, det plogas där vi bor. Sen hade vi åxå en P& T som vi tog vid mkt snö.
Var o hur bor du ?
Vad är en P&T?
Tack för tidigare tips om hur vi ska göra med vagn om det blir ett syskon i mars.
Jag har också funderat på ståbräda till Cameleon (och alltså behålla den), men sonen kommer att vara 2,5 år då och jag undrar om han kommer att vilja stå där.
P&T har ni tipsat om och jag har varit inne och tittat på dem (Sport resp. VIbe). Det enda jag oroar mig litet över är att ett av barnen sitter nere så nära marken (är det vanligen spädbarnet som gör det?) och dels blir det väl en himla massa smuts och avgaser därnere (bor i Stockholms innerstad) och dels ser man inte barnet, eller? Jag skulle helst ha en vagn där barnen är i samma höjd, men om de flesta tycker att P&T är bäst, så får man kanske lita på det.
Jag har sett en syskonvagn (eller var det kanske tvillingvagn...) där barnen sitter/ligger på samma höjd men inte bredvid varandra utan på rad. Känner någon till den?
Vet någon vad ett nytt chassi (2010) kostar om ens garantitid har gått ut?
Jag har just läst om Bugaboo Donkey! Yieppeee" Det betyder att om vi får tillökning kan vi fortfarande ha en Bugga!
Vet någon om Cameleontillbehör, såsom sommarsuflett, snöhjul, etc. passar till de sitsarna också?