Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

BabyA20 skrev 2010-03-08 19:13:07 följande:
    Hej, tänkte fråga er som vet allt om Bugaboo  Jag köpte ett begagnat parasoll men fästet är alldeles för stort för ett Cameleon chassi-08. Fick bara det fästet och det är inte utbytbart på detta parasoll och jag vet inte vilken modell som säljaren hade på sin vagn. Till vilken bugga tror ni det passar då?
    De parasollerna skulle fästas på de svarta skumgummit på ramen. Man ska inte fästa parasollet på chassit testa så får du se. Fungerar umärkt.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    sok skrev 2010-03-08 19:22:00 följande:
    när börja med sittdelen?är 5 mån för tidigt?
    Nej det tcker jag inte. Vi bytte runt 4,5 månaders ålder. Men glöm inte att liggdelen är mycket mer skyddande. Du kanske saknar det nu när det ännu inte är varmt och vårlikt ute. Men om barnet inte trivs i liggdelen så kan du ju testa. Annars kan du ju byta tillbaka när du vill.
  • Stargirl
    farfallina skrev 2010-03-08 22:27:11 följande:
    Startade precis en tråd med samma fråga med ställer den även här: Ni med sandfärgad bas, har ni upplevt att den blivit smutsig lätt?
    När jag hade sand bas upplevde jag inte den som mer smutskänslig än andra. Jag körde säkert varukorgen i maskinen ett par ggr. Men det är fördelen med en Bugga. Alla tyger går att tvätta i maskin då kan man köpa en ljus bas med gott samvete.
  • Stargirl
    farfallina skrev 2010-03-09 12:33:20 följande:
    Ni har övertygat mig! Det blir nog en sand bas med offwhite top (som jag iof tycker ser ljusbeige ut)
    SNYGGT! En av de finaste kombinationerna. Om jag nånsin får en till bebis blir det sand/offwhite helt klart.
  • Stargirl
    Varning: Falska Bugaboo vagnar florerar ute på nätet. Ebay, Tradera etc samt återförsäljare har sålt falska Bugaboo vagnar. På bilderna är det i princip omöjligt att avgöra om produkten är fake eller äkta. Kopiorna är mycket skickligt gjorda men man känner på kvalitèn om man jämför med en äkta att materialet är annorlunda och finishen inte likadan.
  • Stargirl
    FridaLee skrev 2010-03-09 16:02:09 följande:
    hjälp, obehagligt att de är folk som gör så.
    Ja det är alltså inte auktoriserade återförsäljare som sålt utan andra som inte annars har Bugaboo i sitt sortiment.
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-09 17:59:18 följande:
    Oj då, jag som får min Bugaboo i nästa vecka, men köpt den i butik?
    Dont worry....detta gäller ju vagnar man köper på nätet från skumma billiga butiker eller annonser på ex Blocket på sprillansnya vagnar i kartong eller Ebay etc. Ingen fara om man köper i butik
  • Stargirl
    Primrose skrev 2010-03-09 18:28:41 följande:
    En del kallar t o m Bugaboon för barnvagnsvärldens motsvarighet till Mac/Apple. Det är därför jag gillar den.
    Det håller jag med om maken är mac frälst men jag tycker de är lite kluriga. Jag är en PC tjej....
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-09 19:04:09 följande:
    Jag undrar också vad ni andra har för skötväskor!!
    Ingen längre Men Buggans nya väska har jag hört är bra och praktisk om man vill ha en allaround väska. Jag har fortfarande Buggans gamla som är ok men inte så jätte rymlig. Har även en Petunia Pickle bottom som dock är alldeles för liten om man vill ha med sig både ombyte, plånbok, blöjor etc. Det är en liten finväska
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-09 19:29:40 följande:
    Ahaa! Nä jag har väl tänkt köra någon budgetvariant-väska =P någon som har förslag? Använder ofta väskan som övernattningsväska också så vill gärna ha en rymlig.
    Buggans väska kostar väl runt 1000 lappen. Men det är en utmärkt väska för övernattning eller som en heldagsväska.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21