-
Gaaalet snyggt!Fröken Småland skrev 2010-04-11 19:03:09 följande:Dagens outfit. Har spammat bildtråden med bilder av flera olika parasoll om någon nu händelsevis är intresserad av sånt. Jag är det eftersom jag ääälskar att det börjar bli dags att använda parasoll -
Halloj! någon som har nya sittdynan i gamla bee? fungerar det eller är den gjord för nya?
-
Lite tankar bara som jag känner att jag bara kan diskutera med er :)
Jag har en red edition men har haft en röd fleece sufflett men bytte till orginaltyget idag...men det blev ju typ kolsvart därinne i vagnen, kanske helt enkelt får köpa en offwhite sufflet istället ;)Åhh offwhite sufflett och parasoll!Hur bäddar ni i vagnen nu ni som har liggdel? -
är det bara kidzshop som säljer lösa suffletter?
-
Är det exakt samma färg på offwite parasoll och sufletten?
Något helt OT, är det någon som har swedbank och mac? Jag försöker göra ett köp på kidzshoppen men mitt visa kort måste verifieras på min banks hemsida men det verkar bara fungera med pc??Jag är lite kass på detta med datorer.... -
Tack för svar noas mamma :)
Hrrm är det så olika att man stör sig på det tror du ;) -
Joddan skrev 2010-05-01 22:15:30 följande:Har tvättat hela min cameleon idag, alltså rubb o stubb! Upptäckte att innuti svirvelhjulen finns en metallpinne som är rostiga? Kan man få bort rost? Ska köpa off white sommarsuffla o parasoll så är vi redo för våren!Jag med, det blev dock en vanlig suffla är lite orolig att den är för vindig för bebisen.Fast jag tar rengöringen imorgon, har varit på betesläpp idag och hjulen blev oootroligt leriga... -
Tjohej, idag satte jag på den nya offwhite sufflan och matchar med parasollet.... Tyvärrrrrrrr hatar min son sin vagn, hur jag än pimpar den... Är grymt förbittrad över detta faktum men skam den som ger sig, jag hoppas på att sittdelen blir bättre sedan. Han är bara 7 veckor så det dröjer ett tag ;)
-
LR75 skrev 2010-05-09 11:43:25 följande:men är han bara 7 veckor så kan du trösta dig med att det inte är buggans fel...det hade nog inte spelat någon roll vilken vagn du haft. hur har du bäddat åt honom?Nej tur är det!Jag har fårskinn och en kudde och filt bara. Hade åkpåsen men han blev helt galet varm så jag var tvungen att ta bort den.Just nu somnar han enbart i bärsjalen... hoppas jag slipper bära honom till han fyller 18 bara ;)Jag köpte faktiskt den vita sufflan för denimen gjorde så det blev helt kolsvart inne i vagnen och det gillade jag inte alls.... Har inte ens provat den vita ute ännu, men blir premiärtur imorgon :) -
Tror ni att bebisar som inte gillar liggdelen kanske gillar sittdelen istället? Han är bara 8 veckor och det känns alldeles för snart men jag måste ju kunna gå ut och gå utan att han skriker :( Är det jobbigt att byta, man kanske kan prova bara?