Inlägg från: Slaria |Visa alla inlägg
  • Slaria

Bugaboo-tråd nr 21

Är den någon som har en bugaboo cam med mörkgrå bas och sandfärgad suflett? Vill se bilder på hur den ser ut i såfall! Nyfiken sådär, eftersom jag beställt just en sån :)

• Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-25 19:48:15 följande:
    Såg en på Bonti idag med den färg komb, Det va fint! Sen är grå och rosa fint om man tröttnar!

Haha fan så najs med en Bugga nu till våren:)
    Finns det nån bild på internet? Jag längtar så sjukt mycket nu tills vagnen kommer! Var och provkörde en bugga idag och ville ta med mig den hem :D Men snaaart!
  • Slaria
    thisissarah skrev 2011-01-27 18:55:23 följande:
    Men de verkar inte ha nåt chassi?
    Tänk på att babytrader.eu tar frakt så då blir de i princip lika dyrt som på kidzshop.se. Jag rekommenderar att köpa från kidzshop, då har du 2 års garanti! Men var vagnen trasig som du köpte begagnad?
  • Slaria
    miljarden skrev 2011-01-28 07:59:59 följande:
    www.fruugo.com/se/sv/sek/product/826452/bugab...

är det här en bugaboo bee eller en bugaboo bee+?
    hur ser man skillnaden? 

från vilken ålder kan man börja använda bee+ som huvudvagn? min son är tre månader och jagmisstänker att han är för liten? 
    Det där är en Bee+ det syns på hjulen och sufletten. Googla så kan du tydligt se skillnaden

Ja, det sägs väl 6 månader om jag inte minns fel men min son är 9 månader och jag skulle inte sätta honom i en bee ännu då de är rätt stora i sitsen och inte känns så ombonade. Men de där gör man ju som man vill! Åk och provkör vagnen när sonen blivit större och låt han sitta i den, då ser du ju!
  • Slaria
    Gnoccikungen skrev 2011-01-28 08:16:42 följande:
    Du kan använda den från nyfödd om du vill, varför skulle han vara för liten?
    Tror hon menade om hon inte skulle använda sån babycocoon. Som sagt, jag har en 9 månaders och jag skulle inte sätta honom i en bee, däremot en cameleon.
  • Slaria
    miljarden skrev 2011-01-28 08:29:11 följande:
    Oj, så stor och ändå inte. För att..?
    Han sitter som en hösäck i den och det ser så fruktansvärt obekvämt ut! Nu har jag bara provkört den men den gick bort direkt. Vi har däremot köpt en cameleon och i den sitter han som en kung!
  • Slaria
    miljarden skrev 2011-01-28 08:37:45 följande:
    Ok. Ja, vi har också en cameleon men jag tycker att det vore bra med något smidigare. Vi ska åka och hälsa på lite släkt utomlands om någon månad och jag har fastnat för bee+ som extravagn. Men om jag ska köpa en så pass dyr extra vagn vill jag få ut så mycket som möjligt av den och alltså köpa den så tidigt som möjligt. 
    Nu tycker inte jag att been är så mycket smidigare än cam, men den är ju smidigare än de flesta andra vagnar som finns. Jo jag förstår hur du tänker, men been kan man ju dock inte köra så bra i snö så du kommer väl ändå inte kunna använda den än på ett tag!? Vet dock inte var du bor och hurvida ni har snö..
  • Slaria

YES! Kidzshop.se ringde idag och talade om att nu är min bugga skickad, så förhoppningsvis anländer den på måndag!!!! Första gången på länge som jag hoppas att helgen flyger förbi!

• Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-28 19:30:04 följande:
    OMG!
    Dom skickade vagnen nu så nu ska jag bara vänta på shenker ska ringa:)
    Hoppas hoppas dom kan lev på en helg!!!!! Så sjukt lycklig;)
    Åhhh fan vad avis JAG blir nu!!! Du får skriva direkt du fått vagnen!
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-30 18:09:08 följande:
    Imaj: tack för svar! Hoppas att det inte rostar haha... Är så känslig med sånt;)
    Hur har de gått? Fick du vagnen igår eller? Jag hoppas på att DHL ringer imorgon och säger att de ska leverera min vagn :)
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-31 16:10:28 följande:
    Slaria; Hur har det gått?
    Jag är mycket nöjd! Bästa vagnen hittills... Så lätt o köra och den är så fin:)
    Grynet sov typ två timmar i vagnen, så det är mer än godkänd!
    Åh, vad roligt! Du får lägga in en bild i bildtråden tycker jag.
    Min har inte kommit ännu, men tydligen ska den vara här imorgon! Vi får väl se :)
  • Slaria

Nu har jag äntligen monterat ihop vagnen! Givetvis blir man nojig när man gjort de själv, har man gjort rätt etc etc. Först en fråga, sittdelen, ska den gunga lite? Sen har jag bifogat en bild, ser det ut som att swivelhjulen är monterade rätt? Ser den bra ut i övrigt?

img_0604 (MMS)
    Liten bild jag vet, men ni kanske ser trots allt..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21