Inlägg från: Wailea |Visa alla inlägg
  • Wailea

Bugaboo-tråd nr 21

Stod namnet på den holländska shopen på fruugos sida men där är ju inga Bugaboo grejer nu. Om jag får min vagn så står det väl då eftersom det egentligen är därifrån jag köpt. Jag var iaf inne och kikade, det var en jättestor butik i Holland med vanlig butik & webshop och mängder av olika vagnar. Verkade väldigt seriöst men tyvärr kommer jag inte ihåg vad butiken hette... Började på Baby... någonting. 

• Wailea

Yes, får min vagn till superpris från fruugo Jättesnabb och trevlig kundservice också, stort plus än sålänge

• Wailea
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-03 20:19:55 följande:
    thj
    Jobbar du på kidzshopen ?
    Hennes shop väl?
  • Wailea

Fast det kanske är hemligt men framgår ju indirekt av inläggen i tråden...

• Wailea

De två olika rosa färgerna finns de båda i gamla modellen åkpåse? Eller är det den ljusare rosa på gamla modellen och mörkare på nya?

Vill ha den gamla modellen men mörkare rosa....

• Wailea
    straw2008 skrev 2011-02-04 12:55:40 följande:
    vad ? finns en gammal rosa fleece en ny cerise i canvas o kommer en tredje pastellrosa till våren.
    Jag menar den som matchar canvas suffleten som jag ev kommer att komplettera med!
    Fröken Småland skrev 2011-02-04 13:47:08 följande:
    Wailea: det var du som undrade om åkpåsar va? Den gamla fanns i båda nyanserna och den nya bara i den mörkare cerise.
    Men om man hittar den gamla modellen till salu hur vet man vilken av de färgerna det är, har de olika namn?

Inbillar jag mig eller sitter den gamla åkpåsen snyggare i vagnen till en liten bebis som inte behöver längden på den nya?

• Wailea
    thj skrev 2011-02-04 19:20:03 följande:
    Då är det den nyare rosa du ska ha,tror jag har några äldre bilder på den gamla och den nya ihop.
    Rotar lite och återkommer!
    kramelikram
    Super men hur vet man att man köper rätt? har de olika namn eller är båda bara pink? när ändrades färgen?

• Wailea
    rosenkind skrev 2011-02-10 18:00:17 följande:

Ni som köpt er bugaboo i utländska webshopar, var har ni köpt?

Trodde äntligen jag hade bestämt färg...grå bas o svart topset (aningen tråkigt jag vet...tänkte köpa ett offwhite topset på samma gång )
    Gick in på babytrader o ser att de höjt priset med 100 eur De ger 50 eur discount men ff är priset alltså 50 eur högre...finns det nån annan webshop jag kan beställa från?

Lite irriterande för jag mailade t.o.m. babytrader och de sade att priserna kommer stiga in "nearest weeks"...och det svaret fick jag i måndags! Hade jag vetat att de skulle stiga så snabbt hade jag beställt redan då...
    50 eur är väl inte hela världen men irriterande...

Vilken tur att jag hann beställa då, nästan 2000kr dyrare nu än vad jag gav då. Vagnen skulle skickas idag undrar hur lång tid det tar innan jag har den ,hoppas på måndag
    Fröken Småland skrev 2011-02-10 18:24:09 följande:
    Och just det; ni har kollat www.fruugo.se om de fortfarande säljer Bugaboo va?
    Nix och de kommer förmodligen ej tillbaks där, avtalsfråga för butikerna som säljer utanför sitt eget land då iom att sidan är "svensk" då. Eller finsk...
  • Wailea

När ni pratar ståbrädor, är intresserad av måttet på den gamla och nya för att se om det lönsar sig att köpa en ny eller är samma sak som en beg. vet ju int ehur mycket den kommer att användas. Är alltså den nya kortare, vill ju gärna kunna gå bakom också?

Någon som har och vill mäta den gamla eller nya? 

Och vad är skillnaden i fastsättning samt upphängning när den ej används? 

• Wailea

Hej Hopp! Nu har min vagn kommit, idolbilder i bildtråden. Men lägger in en här med med en fråga. Liggkorgen, ska den vara liksom skrynklig på sidorna? Var någon som sett en med felmonterad vagn och jag måste säga att jag förstår att detta kan hända. Var ju lite pyssel att få ihop allt minst sagt. Tur att jag inte är gravid då hade nerverna aldrig hållt Hojta om något annat på vagnen ser skumt ut

• Wailea

Jag menar ju varukorgen, även om liggkorgen ser lite skrynklig ut den med....

• Wailea
    AnPa skrev 2011-02-19 13:52:26 följande:
    Wailea: gud så snyggt matchat babyskyddet är med skötväskan *dregglar* Ang skrynklet, försök att flyta kardborrena lite åt olika håll (du ser förändringarna på tyget när du håller på) så ska du se att det blir mindre skrynkligt :)
    Tack, det är storasysters väska. Har en annan i svart/vitt med rosa detajer jag ska till sittdelen med rosa åkpåse i  men var tvungen att prova denna matchning först Och det passade ju superbra Även till bilbarnstolen!!
  • Wailea

Det kanske är snyggare utan varukorg, måste prova det med. Vrider och vänder och drar men lite skrynkligt blir det allt iaf...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21