Bugaboo-tråd nr 21
Hej tjejer,
När har ni bytt från liggdelen till sittdelen?
Hej tjejer,
När har ni bytt från liggdelen till sittdelen?
Hur tar man av sufletten för att byta från liggdelen till sittdelen på cameleon? Eller behöver man det ens?
Undrar också när ni bytt från liggdelen till sittdelen? Min dotter är 6 mån och det är dags nu
Tack!!! Hittar inte vår instruktionsvok och höll på bli galen!
Hej!
Eftersom 1klass som är de enda som säljer Bugaboo här i Jönköping har kursat så undrar jag nu om ni vet någon/några butiker i närliggande städer som säljer Bugaboo?
Annars får jag dra till Göteborg, vilket i och för sig är trevligt men ändå...Norr, söder, väster, öster spelar ingen roll.
Alternativt en bra webbutik för jag söker en rosa dyna till min Cameleon och ett rosa parasoll.
Tack så hemskt mkt för hjälpen! Det blir en tur till Ödeshög då i veckan. Tack!!!!
Hejsan,
Vet ni om det finns dynor i rosa till sittdelen för Cameleon? Har letat på nätet och hittar enbart sand/blå/röd/gå/grå. Hade gärna velat ha en rosa till min lilla tjej, fast det kanske inte ens finns?
Är det någon som har ett mönster till en sittdyna så skulle jag bli otroligt tacksam? Har en mor som är otrolig händig (tyvärr har jag då inte ärvt det) som vill sy ett par dynor till min Cameleon nu i sommar.
Vill ju ha rosa, men det finns ju som bekant inte...
Tack rara föe hjälpen! Ska kolla direkt! Tack!!
Jag har fått svar på de tre mejl jag skickat till kidzahop innan arbetsdagen varit slut alla gånger!
Men det kanske beror på vilken personal som arbetar...
Hej,
Funderar på att köpa en sommarsufflett. Ni som har den, är det värt det?
Jag fick hem min sonmarsuflett idag. Satte på den exakt som den ska. Men tycker at den är lite skrynklig om ni förstår ad jag menar.
Helt ny och givetvis aldrig använd. Någon som har ett förslag för att släta ut den lite?
Tack för tipset
Får ta en sväng i regnet och fukten utomhus då!
!
Har ni sett att Rachel Zoe kör en Bugaboo Cam med Missoni (såklart)? Länk här
Förresten är det någon som har den suffletten här inne? Hur är den i verkligheten, är den så "plottrig" som den ser ut på bild?