• spigg

Bugaboo-tråd nr 21

LHUF skrev 2011-07-28 22:10:10 följande:
    Spigg: mkt möjligt att det var din, pratade i telefon samtidgt som jag försökte visa
    Min kompis vagnen. Var utanför junibacken vid halv 2 tiden.
    Då var det jag! :)
  • spigg

Surkatt: Haha! Det här är mina fifteen minutes of fame och jag tänker njuta av dem! :D

smint: Två har kommit fram på den här veckan jag haft den. Desto fler har jag sett vända sig om och kolla in den. När jag såg en live för första gången smygfotade jag den med mobilen, hehe! Och tvingade min man och min familj att också glo. Den är grym, är mer än nöjd. Känner verkligen att jag inte behöver någon annan vagn. Mycket konstig känsla. ;)

• spigg

Surkatt: Jag mailade dem nu och frågade. Vill verkligen ha tag på den nya dynorna och inte de gamla, tror inte de kommer sitta så bra på Donkeyn!

Joddan skrev 2011-07-28 22:49:08 följande:
    Gamla ser de ut som
    Tack, du har nog rätt. Typiskt också. Får se vad de svarar i mailet då.
  • spigg
    thj skrev 2011-07-28 22:59:50 följande:
    Det är den gamla :) har bild på den nya "men vet inte om jag vågar lägga ut den här" :)
    Men joooo! Snälla! ;) Har du provat den i Donkeyn?
  • spigg

thj: Hm... Hm... Och ni får in den snart säger du? *sneglar på min Donkey som redan har befläckats med både banan, isglass och annat gojs*

• spigg
    AnPa skrev 2011-07-28 23:10:15 följande:
    *tittar på spigg som om hon vore en utomjording* Äta i vagnen?!
    Jaaa alltså hur mycket jag än älskar mina vagnar så är de ju till för barnen, inte för mig. Och till bebisen (6 månader) har jag använt sittdelen som matstol när vi haft picknick. Så smidigt ju! Och eh.. isglassen.. ja det var 2-åringen det och han hade haklapp men ni vet tvååringar. Jooo de får äta i vagnen ibland, jag är en snäll mamma! ;)

thj: Vill ha den...! Väntar på att få mina andra vagnar sålda men Blocket verkar helt dött, det är lite jobbigt.
  • spigg
    Joddan skrev 2011-07-29 13:06:50 följande:
    En kär blocketköpare ringde o sa "hur mkt släpper du vagnen för?" "Men har du inte den tio procentiga prutmånen som gäller när man köper via annonser på nätet?" NEJ PONEHEAD! Vem har skrivi den regeln liksom?
    *hoppas det inte var nån av era karlar som ringde"
    Haha, den prutmånen känner inte jag heller till! Fast jag brukar kunna tänka mig ett något lägre pris. När jag skulle sälja min Bee ville jag ha 4000 för den, så jag la ut den för 4300 och köparen prutade 300 kr på plats. Hon blev nöjd, jag blev nöjd. ;)
  • spigg
    hjärtan81 skrev 2011-07-30 12:43:20 följande:
    Någon som vet var kan jag få tag på en offwhite suflett till cam på nätet? Verkar va slut överallt...
    Om du kan tänka dig att beställa från England så vet jag att W H Watts har cam-suffletter i offwhite i lager. Kostar £39.95 plus frakt förstås. (Vet det därför att jag mailade dem igår om det + om priset på sittdynor som jag tänker beställa.)
  • spigg
    hjärtan81 skrev 2011-07-30 12:55:58 följande:
    Helst från en svensk sajt men vad blir frakten om du vet och hur lång leveranstid har dem?
    Frakten för två dynor blev cirka 20 pund. Jag tror de skickar på direkt så man lär ju få det inom en vecka.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21