Bugaboo-tråd nr 21
Tycker inte det lätt blir repor som syns iaf. Klart det blir lite grann, blir det på allt tycker jag, men inget som gått genom det svarta heller. Det är iaf min åsikt
Någon som har tips på topset-färg till en All Black? Har snöat in på offwhite men vet inte riktigt... Är inte så "skrikig" av mig färgmässigt ![]()
Hur funkar det här med bilstolsadapter egentligen... När vi beställde vagnen så frågade jag försäljare och enligt honom är en Maxi Cosi-stol det bästa att ha med adapter till Bugaboo. De rekommenderar inget annat. Men har vänner som haft Akta Graco och adapter till den.
Är det "gammalt" att kunna sätta en AG-stol på Bugaboo och är det bara Maxi Cosi som gäller? Är ju en rätt rejäl prisskillnad för en stol+bas som används i 6mån.
Fast de säkeretskunniga säger väl att man ska byta till större stol så fort barnet är någorlunda stabilt i nacke och rygg, då de inte är lika skålade och därmed säkrare. Men vad bra, då vet jag att man fortfarande kan använda AG-stol och adapter! Priset för MAXI COSI med bas är ju det dubbla av en AG med bas! Britax har väl möjligen ingen adapter till bugaboo?
Tips på regnskydd som passar till Buggan? Förutom Bugaboos egna då. Har en stor vovve som sprätter lerfläckar när han går så skulle behöva ett regnskydd som täcker hela sittdelen/liggdelen.
Exakt hur mycket bättre är nya åkpåsen jämfört med den gamla? Tänkt norpa till mig en från Tradera eller blocket så billigt sin möjligt då vi ska ha i mars och kommer inte använda den så mycket i början. Men är ju mest gamla som florerar där...