Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Stargirl skrev 2010-04-07 10:01:50 följande:
    Jag tror inte man får loss det hur man än skrubbar, river eller värmer. Det är en sådant galet klistermrke som sitter där för evigt....
    Finns det andra klistermärken på chassit?
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    Tazze skrev 2010-04-07 10:08:44 följande:
    Har nu lagt in bilden.
    Jo jo jag tror dig, men har det tagits bort med flit kan niinte räkna med några reservdelar. Då skulle ju alla göra så på 4 år gamla vagnar liksom.
  • straw2008
    mollan nu skrev 2010-04-07 10:19:34 följande:
    en kompis till mig har en bugga utan serienummer, borttaget av den hon köpte vagnen av.
    Antingen vill man dölja att man stulit den eller så harman väl ljugit om hur gammal den är?

Syns någonsin märket? Annars var det ju estetiskt fint utan :O)
  • straw2008

Någon som köpt lösa delar här o var o till slut haft en"hel" vagn ?

Har det varit värt det?

• straw2008
    Stargirl skrev 2010-04-07 10:48:49 följande:
    Nej det är inte värt det, annat än om man redan har en massa delar av ngn anledning.
    Ja jo precis, typ ett chassi o enram som faktiskt funkar men kanske glider lite.

För oss är det INTE aktuellt med en cameleon fast jag så gärna vill ha en ny, jag vill vänta in nya vagnar från bb istället :O)

Men ibland går det ju delar väldigt billigt på tradera o då har jag tänkt tanken, det är ju ändå samma delar o kan tänka mig att folk gör så.

Ha ha roligt skulle det se ut, kornblå varukorg beige sittdel röd liggdel fleecelock i gult till liggdelen o fleecehuva i blekt grönt som toppas med ett hemmasytt sittdelsskydd!

Gamla chassit med borttaget säkerhetssnöre :O)
  • straw2008

Om det inte skrivits tidigare så har nu barnbutiken i sthlm i alla fall fått in bee plus, tittade på den idag :O) Det har även kommit färgglada solsufletter till nya been :O)

• straw2008
    Fröken Småland skrev 2010-04-11 19:03:09 följande:
    Dagens outfit. Har spammat bildtråden med bilder av flera olika parasoll om någon nu händelsevis är intresserad av sånt. Jag är det eftersom jag ääälskar att det börjar bli dags att använda parasoll
    Älskar oxå paraplyerna :O) SÅ himla gulligt!!

Jag tycker att gula bee sufletten passar med rött o rosa paraply och den i khaki o blått passar med brunt parasoll!

Jag har bara ett rött parasoll, passar galet bra med min svarta suflett samt min rosa :O)
  • straw2008
    Noas mamma skrev 2010-04-12 22:48:38 följande:
    jag skulle inte köpa en ny travelbag där dom kostar nästan lika mycket! däremot så skulle jag kolla in ebay.co.uk mycket av dom bugaboo grejerna som släpps där finns ju i london!Men om du köper en travelbag så tänk på att köpa den till cameleon! för den kan du använda till både been och camen När jag flyger till UK så har jag nästan lika mycket packning hos vagnen i travelbagen som i bagaget haha! det får plats en hel del i den, sen så vägs den aldrig så perfa att lägga tunga saker i www.pramworld.co.uk sa till mig när jag va inne i butiken att dom kan leverera till hotell om man säger till hotellet innan samt att dom helst vill ha en kontakt person där som kan kvittera paketet! Dom brukar ha rätt sjyssta paket priser. Tips e väl att maila och höra vad dom kan ge dig för pris för en bee och en cam travelbag
    Jag undrar om det där med att packa i travelbagen? Har de rätt att plocka ut saker som faktiskt inte hör hemma där? TOM kasta saker?

VI åker till miami i sommar o tar nog med både bee o p&t o då blir det två bagar o alltså MKT man kan packa däri....
  • straw2008
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 11:57:32 följande:
    Oj, jag förutsatte att de hade två barn? Att få med två vagnar för ett barn blir nog lite svårt
    Har två, enhelt nyfödd :O) o en 1,5 åring!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21