Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Katten77 skrev 2011-05-05 13:08:55 följande:
    tack för svaren!
    vi bor på landet med asfalterade vägar (tackolov) men på vintern kan det ju ligga ett par cm snö trots snöskottning. Är det dumt att köpa en Frog då eller klarar den av det?
    Köp terräng hjul till !
  • Sweetheartno1
    zasata skrev 2011-05-09 12:40:42 följande:
    kan mäta hemma sen.. Vet inte vad den ksotar, fick den av dom :)
    Usch vill inte låta girig, men hur lyckas man få massa godiebags ?
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-05-10 11:06:54 följande:
    Har lagt in bilder på våran underbara All Black i bildtråden... Är jättenöjd men har lite skötväskeångest! Ni som har ståbräda; vad har ni för skötväska? Är det smartast att ha en typ SkipHop saddlebag (eller nya lilla Bugabooväskan)? Eller ska man satsa på en annan väska som man får ta av och bära när storasyster åker på ståbrädan.

Sen vill jag ju helst inte ha som är svart utan vill helst bryta av med en enfärgad väska.... Ja ni hör ju jag har ångest...!!
    ÅHHH nu vill jag hämta min med !!! Fan va snygg den är alltså !
    Jag har köpt en svart willvin magnificent till min ! den finns i andra "läder" färger !
    Men vi har ju iof inte ståbräda ! 
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-05-10 11:51:58 följande:
    Förstår att du vill hämta den !! När ska du göra det?? Ska kika igen på Willvin.
    I början på juni ! Men det kanske blir tidigare iallafall !
    När ska du ha din bebis ? Våran tjej är beräknad till den 19 Juli .  
  • Sweetheartno1
    mammageno skrev 2011-05-10 11:57:04 följande:
    Tror dadado har en asläcker röd lack i skinn, hade varit sååå snyggt!
    Den hängde ju inte så snyggt på vagnen !
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-05-10 12:00:42 följande:
    Den 18juli är det utflyttning för våran pojke, kontraktet går ut då !!
    Haha det är ju bara 1 dag emellan ! Tungan uteDå ska jag nog hämta min med !
    Var är din underbaring köpt ?
  • Sweetheartno1

Stämmer det att en CAM med vingmuttrar är bättre än det nya ?

• Sweetheartno1
    annat82 skrev 2011-05-16 12:45:51 följande:
    Bättre är väl en definitionsfråga, men vissa tycker väl det. Jag tycker de nya är snyggare, men de gamla har ju inte alls lika stor risk att börja glida, vingmuttrarna alltså. Så vill man vara säkrare om man köper begagnad så är vingmuttrarna att föredra
    Har man köpt sin vagn ny och inte felbehandlar den så har man ju garantin om handtaget börjar glida
    Okok ! 
    Ja vi har ju köpt en ny, så man oroar mig inte på det sättet.  
    Men hur kommer det sig att dom inte går "tillbaka" till vingmuttrar om det var bättre?
    Jag tycker ju nya fästena är snyggare..  
  • Sweetheartno1

Blev precis uppringd av Barnbutiken i Heron, som berättade att dom stänger sista Maj ! Så jag får antingen komma och hämta vagn och skötbord innan dess eller hämta det inne i stan ! Känns ganske kul att få hämta det tidigare ! Så jag ska nog hämta det nästa vecka !  

• Sweetheartno1
    AnPa skrev 2011-05-17 17:42:39 följande:
    Sweetheartno1: Jippie! Som du väntat Kan inte du kolla ifall de säljer ut något skoj då också?
    Ja verkligen ! Haha.. 
    Jamen det ska jag verkligen ! Hoppas dom har något. När vi vardär sist hade dom inget kul allt ! Lite topset i fleece !
    Menn u kanske dom har mera ! *Håller tummarna* 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21