Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

OsynligtSmåkryp: de brukar vara riktigt snabba men verkar inte så nu eller om de har mycket att göra. Väntar också på en beställning från dem, sen den 3/6 och inte fått mer info än att det är skickat

• annat82

Magicadespell: då kan det vara svårare. Då är den väl lite äldre. Kan vara någon här som har bättre koll än jag

• annat82
    Joddan skrev 2011-06-11 16:47:11 följande:
    Den är sprucken typ 10cm. Men jag tror det är pga tejpen. Dessutom är limmet som tuggumi *hur får man bort det?*. får köpa någon svart ny tejp o sätta fast där. Eller finns de extra skumgummi?
    Om jag skulle försöka få bort limmet skulle jag försöka försiktigt med sprit, så ren som möjligt, för rengöring. Tror att starkare lösningsmedel kan skada skumgummit mer istället,
    Känns som onödigt att tejpa om den inte varit trasig innan då förstås.

Annars kanske sån där tejp för bandyklubbor eller cykelstyre kan funka att dölja med, tycker det brukar sitta bra och borde finnas i varenda sportaffär

Men härligt att den var så fin i övrigt De flesta frog jag sett med originaldelar har varit ganska så solblekta
  • annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-06-16 17:47:21 följande:
    HJÄLP !!
    Idétorka ! Tror jag har ångrat mig ang skötväska. Har ju en willvin magnificent till min cam,
    men blev så sugen på en skiphop versa eller en petunia pickle bottle, MEN tycker den ser så liten ut ! 
    Kan ni kanske hjälpa mig med bilder ? 
    Beror ju på vilken Petunia Picklebottom också. Har ett antal totes. De är ju inte stora om man är van vid det, men får plats med 4 blöjor, litet paket våtservetter, extra body och byxor, 2 nappflaskor pulver för välling, haklapp, liten matburk och ett par bestick och dessutom min mobil, plånbok och kamera. Då klarar vi oss oftast en hel dag, men sen är den ganska så full också
    Bilder kan jag försöka fixa om ett tag, när jag letat reda på kameran
  • annat82
    Duntoffla skrev 2011-06-16 18:25:47 följande:
    Jag la in en bild på min ppb saffron roll i bt
    Såg det precis
  • annat82
    AnPa skrev 2011-06-17 18:21:59 följande:
    Nu ligger det en fejk-CAM ute på blocket igen *suck*
    Du menar den med topset i mörk sand? Såg den också
  • annat82
    Surkatt skrev 2011-06-18 19:38:39 följande:
    Hej alla experter!
    Är nybliven (och lycklig) ägare till en Cameleon denim 107 som jag köpte från pramworld. Jag undrar bara lite över själva knapparna man trycker på för att få loss ramen, de kärvar jättemycket, och som nu kan jag inte alls trycka in den högra för att ändra läge på sittdelen...  Den blir inte heller helt fixerad i något av lägena utan är alltid lite ruckbar. Det kanske är helt normalt, jag har ingen som heslt erfarenhet av dessa vagnar... Men det har ju ni ;) så jag tänkte höra om någon av er tror att det är fel på min vagn, och vad jag kan göra för att få knapparna att funka lite bättre....

tack på förhand! 
    Vad jag förstått så kan man smörja de runda knapparna. Har inte haft problem själv. Och det ska gå att beställa som reservdel och byta själv. Tror att några gjort det i tråden, så de kan nog ge bättre svar. I så fall borde närmsta återförsäljare kunna beställa hem dessa
  • annat82

Tänkte visst lite fel också, läste för fort så det blev 007 och inte 107. Men då borde du kunna höra av dig pramworld och höra med dem i första hand

• annat82
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-20 16:52:42 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_camemlon_09_...
    den vagnen har jag kollat massor på.... varför blir den aldrig såld? känner mig lite sorgsen..

Denna vill jag oxå ha.. så snygg!! men absolut inte till de priset iom att den är usa köpt och förmodligen knappt ens kostade de i usa...
    www.blocket.se/stockholm/One_of_a_kind_Bugabo...

Den första kan man ju undra över. Men sen är jag iofs van vid att många inte tar bort annonserna även om de är sålda. Men den finns kvar alltså?

Dunderklumpen: Den ser faktiskt fin ut och tycker absolut det är ett bra pris Så hoppas den finns kvar då
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21