Bugaboo-tråd nr 21
Men då gäller det topklädsel. om de e bas du e ute efter så finns den inte längre!
när jag köpte vår vagn 08 så fanns det klarblått att köpa, strax därefter kom det mörkblåa? har jag verkligen förväxlat färgerna?
tjohhooo vad glad jag är idag! har letat som en tok efter den gamla fräscha blå färgen på både topp och basset. Idag hittade jag hos vår lokala babybutik som dessutom sålde ut bb-prylarna för 30%. Dock hade de bara topset kvar.
finns den klarblå i liggdelsbas? någon som har en bild på blå/blå och blå/grå?
jag fick som jag nämt lite tidigare tag i mitt efterlängtade klarblå toppset. Nu är jag på jakt efter liggdel och har hittat en men det sägs vara den gamla klarblå färgen?
på kartongen på den blå jag köpt står det bara "blue".
hur vet jag om det är samma blå?
finns bildtråden kvar?
någon som använder oioi messenger som skötväska?
något nytt skvaller om sykon/tvillingvagn?
vad brukar en beg bee (den äldre modellen) gå loss på?
oh idag såg jag en beige bugga (inte min favvofärg) men de som hade vagnen hade en sååå fin skötväska hängandes på. den var rätt stor, med cirklar som såg ut som timglas som gick ihop med varandra (om man nu kan förklara så dåligt) igrönt och någon annan färg.
Jag tror det var något känt skötväskamärke, någon som kanske vet vilken jag menar med den urbota korkade beskrivningen?
Påtal om vagnskrokar, ska jag nog beställa tinkafu, min svägerska har dom, dom är super!