Bugaboo-tråd nr 21
Fin "bugaboo" www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Rollerbug_29151041.htm&w=1
*fniss*
Fin "bugaboo" www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Rollerbug_29151041.htm&w=1
*fniss*
Gaah! Idag gick bromsvajern helt plötsligt av! Bara sådär! Jag hade inte hunnit maila bugaboo om det glidande chassit heller, men nu har jag iaf mailat dem om båda eftersom butiken där jag köpt den gått i konkurs. Det borde väl inte vara några problem? Tycker alltid att det känns jobbigt att behöva ta saker via mail och inte bara gå in i butiken ist
Nu mailade jag på svenska till diana@bugaboo.com, visst var det henne man kunde maila på svenska?
Vi är helt beroende av vagnen då den är ist för rullstol eller specialvagn, så det får verkligen inte bli strul nu
Snyft!
Ville bara göra tummen upp för bugaboos service! Jag mailade i söndags om mitt glidande chassi plus att bromsvajern gått av, och fick svar redan i måndags att jag kunde skicka bild och att de behövde mitt kvitto samt adress och telnr. Svarade direkt på kvällen och frågade om jag skulle fota kvittot eller faxa, och om de ville ha film på glidande chassit också. Fick svar idag att de bara behöver foto på bromsvajern för bara den är anledning till nytt chassi, så ingen film behövs, och att foto på kvittot går bra. Så nu har jag mailat igen och hoppas på snabbt svar
Enda problemet är att kvittot blivit ganska blekt tyvärr, så jag vet inte om de vill att jag ska försöka ta bättre bilder. Tog först bild på hela kvittot, men då var det svårt att se, så då fotade jag det i delar också där man såg det som var längst ner på förra bilden överst på nästa bild och så bifogade jag alltihop. Hoppas det räcker.
Tråkigt
Fast skönt att vagnen är fixad iaf
Men det är ju inte normalt slitage att bromsvajern går av... Normalt slitage är för mig tex repor på chassit och att framhjulen slits och behöver bytas...
Ska också tillägga att jag fick svar från bugaboo dagen efter och ett nytt chassi är på väg
Vem det nu var som hade tappat bort ett fäste till ståbrädan så tror jag att jag har ett att skänka, inboxa mig vid intresse isf
Idag kom mitt nya chassi
Tycker det var ganska snabbt jobbat av bugaboo
Det är samma båge till frogen och camen, jag har provat
Fråga: om jag har en mugghållare köpt 09 med tre fästen till, funkar den på bee + då?
Sweetheartno1- min reklamation gick direkt via Bugaboo eftersom butiken där jag köpte vagnen gått i konkurs. Jag fick skicka tillbaka det trasiga chassit, i samma kartong som jag fick det nya och fraktbolaget kom och hämtade här hemma.