Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Bugaboo-tråd nr 21

Nej, de har isf sålt av den vid sidan om eller något. CAM säljs i ett duopaket.

• danosani

Någon som har något att tycka om solsuffla till Bee? Tycker inte att den är skitsnygg direkt men vill ju inte att kotten ska koka/min underbara röda ska bli blekt Värt eller ovärt köp?

Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • danosani
    Kajsan skrev 2010-12-07 22:44:41 följande:
    Den är superduperbra! Verkligen! Särskilt om man har en liten en och ska åka till värmen.
    Det låter lockande! Har gamla Been och snubblade över en oöppnad solsuffla för 150:-
    Kanske lika bra att bara chansa och ha den liggande i värsta fall, är ju inte det lättaste att få tag i gamla versionen Tycker att det varit så förbannat varmt i Sverige de senaste somrarna också, kan ju bli ordentligt använd om man tänker efter.
  • danosani

Frågan var ju uppe för ett tag sen om huruvida det funnits topset i guld till Cam. Till slut blev det väl sagt att det INTE funnits (jag har aldrig sett det heller) men nu såg jag en T-annons där det angetts att toppen är "gold edition canvas". Den ser t o m lite guldig ut på de kassa bilderna..
    Hmm? Har säljaren hittat på en egen liten edition? Aldrig hört talas om den iaf.

www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-auktion_340816_124055932

Ej min.

• danosani

Eller så är man så otroligt hitech att man kör med självscanning ;) Då är det bara att hiva ner under vagnen.

• danosani

Hjäääälp, köpte en beggad gammal Bee i somras och tänkte byta suffletten nu. Men hur får man loss den?! Tänkte att det skulle vara lika simpelt som på Cam men icke. Tacksam för snabb hjälp, vill ju pimpa nuuuuu!

• danosani
    straw2008 skrev 2010-12-16 09:19:53 följande:
    Du knäpper bort knapparna på baksidan, tar bort tre snoddar på vardera sidan o sen drar du bara bort den!!
    Men suflettbågarna sitter ju fast? Drömmer *trög*
  • danosani
    stjernan skrev 2010-12-16 09:21:26 följande:
    Om ni tycker att man ska sälja en 2010:a för 7000 så är väl kanske 6500 för högt pris att sälja min vagn för? Har inte fått ändan ur och lagt ut den än... Min är ju 08: a men med nytt chassi från hösten 09, helt nytt toppset på så den känns verkligen fin , men det har legat rätt många ute på blocket senaste tiden så det verkar inte vara lätt. Kanske 6000 är ett mer realistiskt pris för min?
    Det beror ju på var du bor. Kanske svårare att få ett högre pris i ex Sthlm än i Gbg. Här finns det knappt några..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21