• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Karo Lina skrev 2010-08-29 11:09:50 följande:
    Hej!
    Är det någon som vet hur begränsat parti Cameleon All Black finns i och hur länge de kommer säljas? När Denim kom sa de ju också att det var ett begränsat parti men de såldes ju ganska länge och det finns ju jättemånga ute på blocket så det måste ju sålts ganska många i Sverige.
    Jag vill så himla gärna ha en All Black men är inte gravid än och tycker det är dumt att köpa vagn nu eftersom man inte vet NÄR man blir gravid och garantiperioden är ju bara 2 år.
    Hur hade ni gjort?
    All blacken finns bara i begränsad upplaga,de är helt slut i lager hos bugaboo nu.
    Så de som finns i butikerna nu är allt som finns..

Om jag var säker på att det var en sån jag ville ha så hade jag bokat upp en nu,för snart är det helt slut
    ''men då är jag helt barnvagn freak''
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • thj
    Jossanjo skrev 2010-09-11 12:53:20 följande:
    Har en fråga, någon som hört något om kommande syskonvagn? skall det komma en eller är det rykten
    När är det dom släpper på nyheter på hösten?
    Den kommer visas på mässan nu i Köln i mitten av september,sen är det nog tyvärr så illa att den inte kommer att komma ut i handeln i europa förrän till nästa höst men den som väntar på något ut över allt annat ''väntar alltid för länge'' har på känn att det här kommer bli en riktigt stjärna!!
    Jag håller min tumme hårt att den kommer till våren ''hoppas,hoppas''

Kram/j
  • thj
    straw2008 skrev 2010-09-15 20:30:10 följande:
    Kan man beställa nya silverkåpor till navet på chassit (cameleon)
    Nej tyvärr inte har försökt få tag på ett länge nu och fick igår info om att de ej säls som reservdel tyvärr.
    Dock är det ingen fara för vagnen om det är en av nyare modell  (07)
    Är det äldre chassit är det värre då det då håller ihop vagnen
  • thj
    straw2008 skrev 2010-09-16 10:11:27 följande:
    Ok, visst kan köra utan men det ser ut som skit ärligt talat :O(
    Förstår dig
    kram
  • thj
    Machina skrev 2010-09-16 10:27:49 följande:
    Måste få fråga här, jag har kommit över en Bugaboo Frog i kanonskick till ett väldigt bra pris. Tyvärr utan liggdel, så nu till min fråga, fungerar gecko eller cameleons liggdel till frog?
    camens liggdel funkar toppen så nära på perfekt tycker jag !
  • thj
    straw2008 skrev 2010-09-16 10:48:54 följande:
    Så värdsliga problem Skäms
    Men ack så viktiga
  • thj

Hej

Är det bara jag som är helt såld på bugaboo donkey shopping väska när man har den som enkelvagn.

Har nog alltid saknat den delen när mina busar var små ...

• thj
    Stargirl skrev 2010-09-21 10:58:16 följande:
    Det som indikerar kopia är att jag aldrig sett Bugaboo plasta in sina chassit på det viset....aldrig aldrig. de kommer utan plasten. Om det trots allt är äkta så kommer den deifinitivt inte från EU eller USA.
    hihi så tänkte jag med
  • thj
    Stargirl skrev 2010-09-21 11:47:58 följande:
    Great minds think alike.... eller vad säger man.
  • thj
    Stargirl skrev 2010-09-21 21:00:00 följande:
    Nope, inte alls. Både locket till liggdelen och sufletten är annorlunda utförmad.
    yrväder skrev 2010-09-21 19:38:31 följande:
    Ok, ja så kan man väl se det. Tänkte bara när dom pratade om två nya modeller, men dom kanske anser att donkeyn är två modeller i en.

Smart teknologi är det ju, men hundlådan är väldigt ful och jag tyckte den såg ut som en kopia när jag såg första bilden, inte alls lika avskalad som deras andra samt mer plastig än camen.
    Ingen hundlåda, de flesta packar sin vagn väldigt full, det är grejer överallt och nu behöver du inte ens en korg när du handlar. Bara lägga sakerna i korgen och sedan upp på bandet och betala. Varje dag förvarar vi saker i eller på vagnar på ett sätt som inte är säkert.
    Gud så jag saknat den när mina var små,bugaboo ligger steget före alla andra hela tiden Solig
    Kram
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21