-
Misstänkte att det kunde vara nåt sånt, tack så mycketami skrev 2012-02-15 11:38:49 följande:Det är midjeselet som används när du har sittdel. Det finns små fickor att stoppa ner dem i medan du har liggdelen
-
Är det någon som har haft Bugaboos egna skötväska? Jag tycker att den bruna i canvas är sååå snygg och skulle ju matcha perfekt till vår vagn, men är den nåt att ha?
-
Jag har för mig att när jag skulle montera vår cam så stod det i instruktionerna att man inte skulle bära liggdelen med bebis i enbart i bumperbaren. Men det känns ju rätt dumt, det känns ju svårt att bära liggdelen på nåt bra sätt annars...saandi skrev 2012-03-07 15:32:49 följande:Är det någon som vet hur det är tänkt med bumperbaren till cam? Ska man lyfta i den med bebis i liggdelen eller inte? Är det bara jag som gör det? Ska jag sluta med det på en gång? -
Så när man lyfter av den ska man hålla i hela liggdelen men det går bra att bära den i bumpern?Barbabok skrev 2012-03-07 18:23:06 följande:Jag fick besked i en annan tråd att det går bra. Bara inte lyfta i bumperbaren när chassit sitter fast i liggdelen, barn i eller ej. -
Men det låter rätt rimligt, så tänker jag göra iafBarbabok skrev 2012-03-07 21:08:52 följande:Kan ju inte gå i god för det, men så var det sagt ja. Det står inte mycket i bruksanvisningen faktiskt, bara att man inte får lyfta liggdel+chassit i bumperbaren.
-
Det är ju väääldigt billigt. Och visst var det ett gäng här för inte så länge sen som kom fram till att de inte skickar med dvd längre? Jag fick iaf ingen när jag fick min nya för ett par månader sen. Jag hade inte vågat chansa.
-
Klister: Vi har köpt ett Maxi-Cosi Cabriofix, ursmidigt, bara att klicka på chassit.
-
Jag beställde från Pramworld, mycket bra pris och snabb leverans.
-
Nu beställde jag ju två stora paket, en Cam och ett babyskydd men jag har för mig att den frakten gick på £36 och då levererar dom till dörren. Och man beställer via hemsidan och sen kom det ett mail strax efter där det stod hur mycket fraktkostnaden skulle bli som jag fick godkänna. Först efter mitt godkännande så drogs pengarna.
-
Minns inte exakt men runt 8000 SEK blev det för camen och ett maxi-cosi babyskydd inkl. frakt.