Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Det är konstigt att hon köpt en singelvagn o använt tio gånger och sedan fått tvilligar??? Som att den andra tvillingen kom en månad senare o den missades? Lustig annons...

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Finns offwhite sommarsuflett?

Vill ha till min denim cameleon o offthite parasoll! *mums*
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Snart ska jag minsann bli med Ber igen. UJn blev en besvikelse i jämnförelse så den flyttar idag :0).

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Har tvättat hela min cameleon idag, alltså rubb o stubb! Upptäckte att innuti svirvelhjulen finns en metallpinne som är rostiga? Kan man få bort rost? Ska köpa off white sommarsuffla o parasoll så är vi redo för våren!

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Fast min bebis är så stor så de oroar jag mig inte för. Kanske inte behöver suffla alls o bara köra på parasoll

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Min Karl skrattade när han läste det! Det fungerar säääkert sa han :0). Får fixa sånt imorgon :0)

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Min man satte sug på en solskyddfaktor på parasollet förra sommaren. Tvättade direkt med ljummet vatten och yes men de är fortfarande fettfläckarkvar. Vissa fläckar försvinner nog aldrig tyvärr! Men nu har jag en anledning till att köpa nytt eftersom att de var hans fel att de andra är fult :-d

Silas 2009-03-03
  • Joddan
    humilis skrev 2010-05-02 18:08:02 följande:
    Hej. Någon som köpt sin bugaboo genom www.fruugo.com. De har superbra pris och fraktfritt. Hört något dåligt eller bra?
    Låter för bra för att vara sant! Wiho jag beställer en Bee!
    Silas 2009-03-03
  • Joddan
    solouniko skrev 2010-05-02 20:13:28 följande:
    Eller hur Har någon hört talas om sidan förr? VART har du grävt fram den ERica?
    Nä aldrig någonsin! Men så fort jg får såld min UJ så ska jag in där igen och klicka hem en. Ist för att beställa från England som jag tänkt...
    Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21