Bugaboo-tråd nr 21
Det är konstigt att hon köpt en singelvagn o använt tio gånger och sedan fått tvilligar??? Som att den andra tvillingen kom en månad senare o den missades? Lustig annons...
Det är konstigt att hon köpt en singelvagn o använt tio gånger och sedan fått tvilligar??? Som att den andra tvillingen kom en månad senare o den missades? Lustig annons...
Finns offwhite sommarsuflett?
Snart ska jag minsann bli med Ber igen. UJn blev en besvikelse i jämnförelse så den flyttar idag :0).
Har tvättat hela min cameleon idag, alltså rubb o stubb! Upptäckte att innuti svirvelhjulen finns en metallpinne som är rostiga? Kan man få bort rost? Ska köpa off white sommarsuffla o parasoll så är vi redo för våren!
Fast min bebis är så stor så de oroar jag mig inte för. Kanske inte behöver suffla alls o bara köra på parasoll ![]()
Min Karl skrattade när han läste det! Det fungerar säääkert sa han :0). Får fixa sånt imorgon :0)
Min man satte sug på en solskyddfaktor på parasollet förra sommaren. Tvättade direkt med ljummet vatten och yes men de är fortfarande fettfläckarkvar. Vissa fläckar försvinner nog aldrig tyvärr! Men nu har jag en anledning till att köpa nytt eftersom att de var hans fel att de andra är fult :-d