Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Tridde skrev 2010-03-12 09:28:36 följande:
    läste här tidigare i tråden att vi som köpt -09vagnar är "lurade", så nu blir jag lite orolig. inte för att vi köpte vagnen bara för andrahandsvärdet men ändå, är det så att 09-orna är svårsålda, och isåfall varför? än har jag inte upptäckt nåt fel med vår vagn mer än att bromsen blivit lite slapp men det gick ju fort och lätt att fixa själv  är det några särskilda delar som är överrepresenterade när det gäller att gå sönder på 09-vagnarna?
    Nej, du ska inte vara orolig. I dessa trådar blir mycket lätt uppförstorat
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2010-03-12 15:18:26 följande:
    Ååååå man kan inte köpa en billig budget vagn bara för resano sedan köpa den nya.
    NEJ....skulle skämmas om jag körde med en ful Carena vagn....
  • Stargirl
    emiliasmamma skrev 2010-03-12 19:05:55 följande:
    hej, fått min bugga idag men måste fråga. ska märket på varukorgen vara emot dig eller ifrån dig??
    Loggan ska vara emot de stora hjulen.
  • Stargirl
    Madzo skrev 2010-03-12 20:26:16 följande:
    Hämtade vår bugga idag, sååå sjukt nöjda! Gud så fin den är!Finns bilder på min blogg :)
    Verkligen fin vagn med kul färger. Röd bas är verkligen underskattat. Jag hade det med rosa topptyg till dottern när hon var liten. Det var verkligen supersnyggt.
  • Stargirl
    Madzo skrev 2010-03-12 20:58:14 följande:
    Tack!Helt ärligt har jag varit lite orolig nu de senaste veckorna & grubblat på hur det skulle se ut, har inte sett nån "live" med den färgkombon innan vi beställde vår. Men det blev ju så snyggt ihop med det svarta! Tycker de svarta sufletterna är så rena & snygga & därför blev basen röd istället för tvärtom, som många andra har :)Köpte en röd sommarsuflett till åxå :)
    Mmmm....med en röd sommarsuflett kan du skippa liggdelslocket helt varma dagar då är vagnen helröd! Med ett rött parasoll till blir det pricken över i Verkligen en fin vagn.
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-13 08:37:44 följande:
    Jättefin! Jag har beställt en HELRÖD vagn ^^ men ska köpa svart toptyg att byta ibland med, men det ska bli ett rött parasoll, så den blir verkligen HELRÖD =P
    Fantastiskt! Det blir hur snyggt som helst.
  • Stargirl
    Berit82 skrev 2010-03-13 09:47:53 följande:
    Hej! Behöver lite åkpåsehjälp.Jag är sugen på en Elodie åkpåse till min Bugaboo men jag har hört att en del är irriterade över att den glider, fast andra är nöjda med den. Vill verkligen inte att den glider, kommer också bli irriterad om den gör det! Men de är ju så förbannat snygga! Kan man inte fästa upp den över ryggen på sittdelen så den hålls fast?Hur funkar det med Buppas åkpåsar? De är också snygga!Sen undrar jag hur Bugaboos egna åkpåsar passar i andra vagnar? Kommer köpa en syskonvagn och det blir nog en Emmaljunga, Teutonia eller liknande med svängbara framhjul där man kan ha sittdelen emot sig.
    Bugaboos egna åkpåse är oslagbar i en Bugga. Den sitter som gjuten och flyttar sig ingen en enda mm.
    De funkar utmärkt i andra vagnar då de har universal hål för selen. Nu kan du dessutom fynda Bugaboo åkpåsar då butikerna tömmer sina lager för att göra plats för den "nya" åkpåsen. Kika hos Kidzshop eller hos Bonti, jag vet att de reade sina åkpåsar. 
    Ypperligt tillfälle att köpa en åkpåse alltså
  • Stargirl
    Berit82 skrev 2010-03-13 10:08:28 följande:
    Mmm, sitter och suger på om jag ska köpa en rosa, men av någon anledning är den dyrare än de andra på Kidzshop. Bugaboos egna är superfina och det kommer förhoppningvis bli ett litet lager med tiden. Men de finns ju bara som enfärgade. Vill köpa mönstrade OCKSÅ!
    Finns ju med Paul Frank mönster Men enfärgade blir man minst trött på enligt erfaranhet.
    Hos Bonti på Norrtullsgatan är den rosa på rea, vet för jag var där i veckan och såg en. Vet ju inte om den finns kvar men ring och kolla är mitt råd.
  • Stargirl
    Berit82 skrev 2010-03-13 10:22:22 följande:
    Ja, den gula Paul Frank är riktigt fin! Rosa åkpåsen är lika billig på Kidzshop som på Bonti, men de andra färgerna är ännu billigare, men det rör sig bara om en hundralapp så det är inte mycket. Men det får bli till lönen i så fall, har lite andra saker som jag ska köpa nu.Kanske stämmer att man tröttnar fortare på mönster, men jag tycker det är läckert, och tröttnar man kan man ju alltid sälja på tradera! Oroar mig mer för passformen...
    Passformen är 100 % på en Bugga påse. Det går inte att få en bättre passform än på den. Jag vet hur många ggr jag svor över glidande åkpåsar, åkpåsar som alltid följde med barnet när jag lyfte upp dem osv.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-13 15:15:12 följande:
    Här har man visst fuskat lite med att kolla på demofilmen hur man fäster sittdelen... (Alison Hanigan)
    Det är inte jätte ovanligt faktiskt....har sett x antal sådana på stan. Men jag säger alltid till. Det kan ju vara farligt i värsta fall.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21