Bugaboo-tråd nr 21
Här är min tös 5 mån, hon verkar inte ha stört sig på att benen är uppåt, hon ligger juff uppåt med benen, fast de är lite längre bara
men hon vikar dem forfarande som på bilden när hon ligger och sover i vagnen ![]()

Här är min tös 5 mån, hon verkar inte ha stört sig på att benen är uppåt, hon ligger juff uppåt med benen, fast de är lite längre bara
men hon vikar dem forfarande som på bilden när hon ligger och sover i vagnen ![]()

En liten undran, ska det verkligen låta såhär när man drar den framoch tillbaka?
FÖrresten, detta knaket, är det nån idé att maila samma filmklipp till inköpsstället och fråga om de anser att det är okej att det låter så?!
Åhhh, jag såg en All Black (heter den va?) på stan i lilla Säffle idag... shit va snygg den va. Jag gillar annars inte svarta vagnar (tråkiga
) men HUR kan en bugga bli tråkig?? nje just det ![]()
Min son som är 3½ vågar jag inte ens testa att sätta i buggan då han väger dryga 20kg
eller 19 kanske det. nåja. en bit över 1m är han också (5½ åringen är 123cm och väger 28kg...så jag har nog stora barn
)
Men dottern, är 14 månader, väger väl runt 12kg och är nog snart 80cm och sitter som en drottning i vagnen.
Dock har jag en BT syskonjogger om jag ska ut och gå långt med barna, för då orkar inte 3åringen. Men äldsta sonen har inte åkt vagn en meter från det att han fyllde 3 år, och han är superduktig på att gå!
Fick förresten nya selspännen på posten häromdan och de fästena kändes säkra och bra, man spänner med en plastgrej, typ som ett svep, fast lite finare
INgen som fattar vad jag menar kanske. haha